10:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرامیک

رشد صادرات کالاهای صنعتی و معدنی
پایگاه خبری راد: صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین ۱۰ تا بالای ۱۰۰ درصد را نشان می‌دهد.
لزوم استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اتباع خارجی برای توسعه
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به این که بیش از پنج درصد از جمعیت این استان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند، بر استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری اتباع خارجی به منظور توسعه استان تاکید کرد .
10درصد واردات ترکمنستان از ایران است/ لزوم توجه به برنامه 7ساله عشق آباد
پایگاه خبری راد: رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد گفت: ایران در بازار پنج میلیارد دلاری وارداتی ترکمنستان نزدیک به 550 میلیون دلار یعنی بیش از 10 درصد، سهم دارد.
فضا برای توسعه مراودات اقتصادی با ترکمن ها مهیاست
پایگاه خبری راد- یک فعال تجاری و نمایشگاهی گفت: همسایگی و نزدیکی بازارهای ایران و ترکمنستان، بویژه برخورداری ایران از پایین ترین نرخ هزینه حمل و نقل به ترکمنستان زمینه مساعدی برای توسعه فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی دو کشور فراهم کرده است.
راهی برای جلوگیری از تکرار مشکل برق خوزستان
پایگاه خبری راد: طبق براورد های صورت گرفته با تعویض ۹۵ هزار زنجیر مقره و عایق‌کاری ۹۳ پست برق خوزستان تا پایان سال ۹۷، بخش عمده مشکلات شبکه برق ناشی از پدیده گرد و غبار حل می‌شود که قرار شده طبق وعده وزارت نیرو تا تاریخ مقرر این کار اجرایی شود.
صادرات این کالاها جایزه دارد
پایگاه خبری راد: طبق بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای برخی گروه‌های کالایی شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های صادراتی در نظر گرفته شده است.
نان گران نمی شود!
پایگاه خبری راد - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای گرانی نان نداریم، اعلام کرد: تنها ۱۴ درصد از کالاهای وارداتی به کشور مصرفی هستند.
رشد 4.5 درصدی تولیدات صنعتی در سال 95
پایگاه خبری راد: تا ابتدای بهمن سال 95 بیش از 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد