06:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رحمانی

یقیناً قیمت خودرو پایین می‌آید/با افزایش واردات گوشت، قیمت ها کنترل می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد: اگر خودرو تا عید مرتب عرضه شود، یقیناً قیمت پایین می‌آید.
اولویتمان حفظ تولید موجود است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در شرایط امروز جامعه تولید و اشتغال موجود باید حفظ شود، گفت: اولویت و شاه‌بیت برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت حفظ تولید موجود است.
وزیر کشور: مشکلات نانوایان باید به‌سرعت حل‌وفصل شود
پایگاه خبری راد: در پانزدهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، بر اولویت پیشگیری، ضرورت پاسخگویی فوری، ارائه گزارش‌های ایجابی از دستاوردهای کلان کشور و اطلاع‌رسانی در مسیر افزایش اطمینان و امید مردم، تاکید شد.
افزایش نجومی قیمت‌ خودرو؛ مسئولان چه می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: بازار خودرو با نزدیکی به آخرین ماه سال، به واسطه حضور گسترده دلالان و واسطه‌گران قیمت‌های شگفت انگیزی به خود می‌بیند. قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر در بازار با چنان افزایشی مواجه شده است که تغییر قیمت‌ها در یک هفته اخیر را واقعاً باور نمی‌کنید.
صادرات مرغ ممنوع می‌شود
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام گمرک ایران، صادرات گوشت مرغ از ابتدای اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع شد.
تاکید مجلس به دولت برای حل مشکل گرانی‌ها
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که وفاق خوبی بین دولت و مجلس برای موضوع تنظیم بودجه متناسب با جنگ اقتصادی به وجود آمده است، گفت: قرار شد دولت در مورد گرانی‌ها پیگیری‌های لازم را انجام دهد چون 11 میلیارد دلار در اختیار دولت برای تامین کالاهای اساسی است.
کاری جز رفع نیاز صنایع نخواهیم داشت
پایگاه خبری راد: رحمانی با بیان این که من با مشکلات مربوط به حوزه صنایع زندگی می‌کنم، گفت: تا زمانی که به عنوان وزیر صنایع مسئولیت دارم، هیچ کاری جز رفع نیاز صنایع نخواهم داشت.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک پرحجم در سه محدوده خبر داد.
وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام در کشور
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام بیش از ۶۰ درصد در کشور خبر داد و گفت: اختیارات تسهیل‌گری صنایع کشور به استان‌ها تفویض شده است.
تلاش ما تأمین کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: تلاش می‌کنیم که پوشاک و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ با قیمت مناسب به مردم عرضه شود.
بلور، چینی و لوستر ایرانی ارزآورند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر گفت: به دلیل تفاوت قیمت ریال و دلار، درصورتی که تامین مواد اولیه برای این صنعت به آسانی انجام شود، محصولات ایرانی توان ارزآوری مناسبی برای کشور خواهند داشت.
بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در بسیاری محورهای مواصلاتی کشور طی امروز (۲۰ بهمن ماه) خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه- جوانرود الزامی است.
توانستیم تحریم‌ها را مدیریت کنیم / تولید مس کاتد رکورد زد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توانستیم تحریم‌ها را مدیریت کنیم؛ چرا که تولید روی کار است.
شهرک مس ورزقان، افتتاح شد
پایگاه خبری راد: کلنگ شهرک تخصصی و صنعتی مس ورزقان توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت بر زمین زده شد.
پرداخت تسهیلات به واحدهای شهری و روستایی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز پرداخت تسهیلات برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از هفته گذشته خبر داد.