14:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حصر

قوانین ما به شدت ضد تولید هستند
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه قوانین کشور به شدت ضد تولید هستند گفت که این قوانین نه تنها حمایتی از تولید کننده نمی‌کنند بلکه موانع فراوانی بر سر این کار مفید و قانونی ایجاد می‌کنند.
بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی در گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: با اینکه تمامی گوشی‌های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن‌های بهتر و پیشرفته‌تری برای عکاسی استفاده کنند.
اسکرین‌شات‌های گوشی را مدیریت کنید
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا به عنوان شرکت توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، با ارائه یک اپلیکیشن جدید به کاربران اجازه می‌دهد به مدیریت هرچه سریع‌تر و ساده‌تر اسکرین‌شات های خود بپردازند.
چرا نرخ تایر در بازار ۲ برابر کارخانه است!؟
پایگاه خبری راد: سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر درباره اختلاف تقریباً دو برابری قیمت تایر در کارخانه و بازار آزاد گفت: همچون خودرو که در بازار گران‌تر عرضه می‌شود، دلالان این کالا نیز با قیمت دلخواه تایر را در بازار می‌فروشند. اگر کسی می‌خواهد گران‌تر نخرد، از سایت کارخانه‌ها خرید خود را انجام دهد.
رالی بورس ها در اروپا و آمریکا
پایگاه خبری راد: برخلاف بورس های آسیایی، شاخص های بورسی در آمریکا و اروپا سبزپوش بودند.
الزام به اخذ رضایت سایر مالکین برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز غیر قانونی است
پایگاه خبری راد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه شرکت ملی گاز اعلام کرد که الزام به اخذ رضایت سایر مالکین برای تفکیک کنتور آب و برق و گاز غیر قانونی است.
رشد اقتصاد آمریکا مبتنی بر بدهی است
پایگاه خبری راد: میلیاردر مشهور آمریکایی گفت بدون افزایش بدهی، اقتصاد آمریکا کوچک تر خواهد شد.
کاهش سهم زنان در مشاغل و پست‌های مدیریتی
پایگاه خبری راد: با وجود آن که در سالهای اخیر افزایش مشارکت اقتصادی زنان همواره مورد توجه بوده اما متاسفانه آمارهای موجود حاکی از آن است که علیرغم افزایش چشمگیر تعداد زنان توانمند و کارآفرین در کشور، میزان مشارکت اقتصادی زنان به ویژه در مشاغل مدیریتی و در تصدی پستهای مدیریتی بسیار ناچیز و اندک است.
تحریم صنایع فلزات کم اثرتر از محدودیت‌های داخلی است
پایگاه خبری راد: به گفته یک فعال معدنی، تحریم جدید آمریکا موضوع تازه‌ای نیست که بخواهد چندان بر عملکرد فعالان این حوزه تاثیرگذار باشد و برعکس سبب خیر شد تا مسئولان کمی بشتر به فکر باشند تا از محدودیت‌ها داخلی بکاهند.
نقشه‌های بزرگ سعودی‌ها برای هند
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی با پیشنهاد خرید سهمی در پالایشگاه ریلاینس اینداستریز، درصدد ایجاد جای پای محکمی در این کشور آسیای جنوبی است.
آمارهای ضد و نقیض درباره کاربران سرویس‌های گوگل!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی گوگل بیش از ۱۵ میلیون مشترک را در خود جای داده است.
حذف تدریجی دلار از معاملات کشورهای بریکس
پایگاه خبری راد: سهم روبل از مبادلات روسیه با کشورهای عضو گروه بریکس با سرعت بسیاری رو به افزایش است.
عارف: راه فروش نفت بسته نیست
پایگاه خبری راد: درآمد کشور تنها به فروش نفت محدود نمی‌شود، البته که اگر تصمیم به صادرات نفت داشته باشیم می‌توانیم این کار را تحت هر شرایطی انجام دهیم و راه بسته نیست؛ خودمان تصمیم گیرنده نهایی هستیم و مطمئناً کشور تسلیم تحریم‌ها نخواهد شد.
نیاز ۱,۰۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه آزادراه ارومیه_ تبریز
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: پیشرفت پروژه آزاد راه ارومیه به تبریز در حد مورد انتظار نیست.
باتری قدرتمند؛ برگ برنده گلکسی نوت ۱۰ پرو
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود که باتری بکاررفته در گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ پرو حداقل با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت است.