12:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

اولین دادگاه معاون سابق وزیر اقتصاد ماه آینده برگزار می‌شود
نماد برتر- سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس سابق سازمان خصوصی سازی ماه آینده برگزار خواهد شد.
تخصیص ETF پالایشی به سهامداران انجام شد/ اقدامات سجامی شدن دارندگان
نماد برتر- مدیرامور ناشران سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تخصیص واحدهای صندوق پالایشی به دارندگان کد سهامداری، انجام شده و دارایی صندوق در درگاه یک‌پارچه ذی‌نفعان قابل مشاهده است.
تنوع در بازار موتورسیکلت نیازمند حضور شرکت‌های بزرگ داخلی است
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی مشترک با انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، ضمن تاکید بر استفاده از نوآوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات متنوع و با کیفیت، گفت: برای تنوع‌بخشی به بازار نیازمند ورود با قدرت شرکت‌های بزرگ داخلی هستیم.
۹ طرح پیشنهادی برای واردات خودرو
نماد برتر- به دنبال اینکه ارائه ۹ طرح پیشنهادی از سوی انجمن واردکنندگان خودرو برای واردات خودرو، دبیر این انجمن نیز معتقد است که در حال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی صنعت خودرو و بازار آن و همچنین با وجود انتقاد وزیر از کیفیت خودروهای داخلی، بخش‌خصوصی قادر به واردات خودرو حتی بدون انتقال یک دلار ارز است.
ریزش قیمت‌ها و نگرانی دلالان
نماد برتر- در پی برخی اتفاقات و تغییر پارامترهای موثر در قیمت خودرو، این کالایی که طی یکی دو سال اخیر دیگر از کالای مصرفی خارج شده و به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است، از یکی دو هفته اخیر روند نزولی در پیش گرفته است و حال با شیب تندی مسیر کاهش قیمت‌ها را طی می‌کند که سبب نگرانی بسیاری از دلالان خودرو از بابت ضرر احتمالی شده است.
راه اندازی بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست روی میز کارشناسی/ بورس انرژی درگاه بین المللی بازار سرمایه ایران
نماد برتر- هدف بورس انرژی از بدو تاسیس فراهم آوردن بازاری متشکل، قانونمند، شفاف و رقابتی جهت کشف منصفانه قیمت‌ حامل‌های انرژی بوده است.
افزایش ورود مواد اولیه و کالاهای اساسی با سیاست‌های جدید صادراتی
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با ورود شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی به حوزه مسئولیت های اجتماعی فقر و نابرابری در جامعه ریشه کن خواهد شد.
سهام پالایشی یکم از شنبه قابل معامله می شود
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی از امکان معامله صندوق پالایشی یکم برای افرادی که حساب سجامی دارند و کارگزار ناظر خود را انتخاب کرده اند، خبر داد.
مبارزه با فساد هزینه دارد/کمبود کالای اساسی نداریم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضاهای طلایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی با اعمال نفوذ در جاهای مختلف پول باد آورده زیادی بدست آورده اند و مبارزه با فساد هزینه دارد و قطعا با این مبارزه، تخریب ها نیز شروع خواهد شد زیرا منافع خیلی ها به خطر خواهد افتاد اما ما در وزارت صمت، مصصم هستیم جلوی اینگونه فسادها و امضاهای طلایی را بگیریم.
منتظر کاهش قیمت کالاها از هفته آینده باشید
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام هماهنگی با جهادکشاورزی، گمرک و بانک مرکزی در ترخیص کالاها ، وعده داد هفته آینده تغییرات محسوسی در قیمت کالا‌های اساسی رخ می دهد.
خوش بینی نسبت به بهبود اوضاع صادرات
نماد برتر- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید آنچه در یک ماه گذشته رخ داده، امید به بهبود اوضاع و آمارهای صادراتی کشور را افزایش داده است.
رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکستیم/افزایش ۵ درصدی حمل بار
نماد برتر- معاون امور مسافری راه آهن گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر، حمل بار از طریق راه‌آهن ۵ درصد رشد یافته است.
موسوی لارگانی: دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست؟
نماد برتر-یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی انتقاد کرده و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.
برنامه هایی برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی
نماد برتر- با وجود آنکه وزارت راه و شهرسازی تامین مصالح ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن از طریق فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار داده، روند افزایش قیمت فولاد و مصالح، بازار ساخت و ساز را به رکود کشانده است.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون پذیرش املاک وزارت دفاع در بورس کالا و نیز قیمت گذاری دستوری فولاد اختصاص داشت.