12:55 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تیرآهن

تورم 100 درصدی کالاهای صادراتی ایران !
پایگاه خبری راد: شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
بخشنامه اخیر بانک مرکزی موجب از دست‌دادن بازارهای صادراتی عراق و افغانستان می‌شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بخشنامه اخیر بانک مرکزی در مورد لغو قراردادهای ریالی با برخی کشورها را موجب تعطیلی واحدهای تولیدی در داخل و بروز مشکل برای کارگران ایرانی عنوان کرد.
کام محتکران تلخ شد
پایگاه خبری راد: آخرین هفته از پنجمین ماه سال برای محتکران در تهران، هفته تلخی بود و هرچه برای کسب درآمدهای بادآورده رشته کرده بودند، پنبه شد، چرا که از آغاز تا پایان این هفته شمار زیادی از انبارها و اقلام دپو شده آنان از سوی پلیس شناسایی و پلمب شد و احتمالا ادامه این روند گریبان بسیاری دیگر از آنان را نیز خواهد گرفت.
بورس کالا میزبان اوراق سلف موازی تیرآهن با بازدهی ۱۹ درصدی
پایگاه خبری راد: امروز بورس کالای ایران میزبان یکی دیگر از عرضه‌های اوراق سلف موازی از نوع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان خواهد بود. قیمت پایه این اوراق در عرضه اولیه بر مبنای میانگین آخرین قیمت‌های تیرآهن ۱۴ معامله شده در در بورس کالای ایران تعیین می‌شود.
تولید فولادسازان بزرگ از ۱۴ میلیون تن گذشت
پایگاه خبری راد: آمارهای تولید فولاد نشان می‌دهد که تا پایان دی ماه امسال هشت فولاد ساز بزرگ ایران تولیدشان در شمش فولاد ۱۴ میلیون تن را رد کرده است.
تورم و جهش قیمت آهن مهار شد
پایگاه خبری راد - رئیس اتحادیه آهن‌سازان گفت: طی یک‌ماه و نیم گذشته، تورم در این بازار چنان خودنمایی می‌کرد که حتی باعث نایاب شدن انواع آهن شده‌بود اما در بازه زمانی 20روز گذشته ثبات به این بازار بازگشت .
صادرات این کالاها جایزه دارد
پایگاه خبری راد: طبق بسته حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای برخی گروه‌های کالایی شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های صادراتی در نظر گرفته شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد