10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

نقش مخرب خودروسازان در آلودگی هوا
پایگاه خبری راد- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان با ادامه تولید برخی خودروهای قدیمی و آلاینده نقش مخربی در آلودگی هوای شهرها دارند.
واردات موتور انژکتور چینی؛ چرا؟
پایگاه خبری راد: با تداوم روزهای آلوده و ناسالم در اکثر کلانشهرهای کشور به ویژه در کلانشهر تهران که در بیش از 15 روز گذشته به طور متوالی با هوای ناسالم و حتی بسیار ناسالم مواجه بوده است، واکاوی «مصوبات کاهش آلودگی هوا» امری ضروری است.
تولید سنتی، صنایع غذایی را به لبه پرتگاه برد
پایگاه خبری راد: دبیر کانون انجمن‌های صنایغ غذایی گفت: طی چند سال اخیر بسیاری از صنایع غذایی از جمله کارخانه‌های ماکارونی به دلیل تولید سنتی از بین رفته و فقط چند کارخانه بزرگ باقی مانده‌اند. به اعتقاد وی چنین سرنوشتی در انتظار صنعت لبنیات هم هست.
نفت با شدت گرفتن درگیری در عراق گران‌تر شد
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت ناشی از هزینه ریسک، با تشدید درگیری در عراق که خطر مختل شدن عرضه را بدنبال داشته و تنش‌های سیاسی میان ایران و آمریکا به بازارهای نفت بازگشت.
دو ماه تا موعد توقف تولید خودروهای غیراستاندارد!
پایگاه خبری راد: با توجه به سه مرحله‌ای شدن ارتقای استانداردهای خودرویی به ۸۵ مورد، اگر خودروسازی نتواند تا ابتدای دی ماه سال جاری ۶۱ مورد استاندارد تعیین شده را رعایت کند خط تولید خودروی مربوطه متوقف خواهد شد.
برای ۳۱ کشور استاندارد غذای حلال را تدوین کردیم/توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت از زمستان ۹۷
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: ما برای ۳۱ کشور دنیا نسبت به تدوین استاندارد غذای حلال اقدام کردیم که این امر منطبق بر ۹۸ درصد فقه شیعه جعفری است.
این خودروها به خط پایان رسیدند
پایگاه خبری راد: تولید خودروهای پراید، پژو ۴۰۵، پرشیا، وانت زامیاد و سمند سری اول به دلیل پاس نکردن استانداردهای لازم تا دی ماه سال‌ آینده متوقف خواهد شد.
احتمال توقف تولید ۲۰مدل خودرو در سال آینده+اسامی
پایگاه خبری راد: با توجه به مصوبه افزایش تعداد استانداردهای خودرویی از ۵۱ به ۸۳ مورد، احتمال توقف خط تولید ۲۰ مدل خودرو از پنج گروه خودرویی در دی ماه سال ۱۳۹۷ وجود دارد.
قیمت کوئیک بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان
پایگاه خبری راد: معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از قطعی نبودن توقف خط تولید دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ در دی ماه سال ۱۳۹۷ خبر داد و اعلام کرد که برخی خودروسازان درخواست افزایش قیمت خودروهای خود را به شورای رقابت ارائه کردند.
قدیمی ترین خودروهایی که هنوز تولید می شود+عکس
پایگاه خبری راد: در این مطلب به بررسی مهم‌ترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که بدون تغییر خاص در ظاهر و طراحی بدنه، همچنان تولید می‌شوند و مورد توجه بازار جهانی هستند.
رشد 4.5 درصدی تولیدات صنعتی در سال 95
پایگاه خبری راد: تا ابتدای بهمن سال 95 بیش از 124 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد