02:01 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تضمین

افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد قیمت پایانی
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار، مصوبه کمیته پایش ریسک بازار درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد را ابلاغ کرد.
ابلاغیه سازمان بورس درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد
نماد برتر- سازمان بورس مصوبه کیمته پایش ریسک بازار درباره افزایش ضریب اعتباری به ۴۵ درصد را به کلیه شرکت های کارگزاری ابلاغ کرد.
سهم چک‌های رمزدار در سیستم بانکی کشور
نماد برتر - از ۲۸۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان چک وصول شده در آبان ماه امسال ۵۹.۹ درصد آن مربوط به چک‌های عادی است که ۴۰.۵ درصد دیگر آن را نیز چک‌های رمزدار تشکیل می‌دهند.
شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیاردی شرکت فرابورسی با فروش تضمینی برق
نماد برتر- شرکت فرابورسی از شناسایی درآمد ۴۵.۵ میلیارد تومانی مرتبط با فروش تضمینی برق با شرکت های تابعه وزارت نیرو در سال مالی جاری خبر داد.
بانک صادرات آماده تامین مالی سایپا و قطعه سازان / افزایش سقف و زمان بازپرداخت
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات برای تامین مالی محصولات جدید سایپا و همچنین قطعه سازان ، اعلام آمادگی کرد و از افزایش سقف تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت خودرو و طولانی تر شدن زمان بازپرداخت خبر داد.
تکرار مخالفت میرسلیم با پذیرش FATF در مجمع تشخیص مصلحت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکرار مخالفت با پذیرش FATF گفت: دولت برای مواجهه با تحریم‌ها تدبیری اتخاذ نکرده و مسائل مختلف را به قبول این موضوع ربط می‌دهد.
زنجیره ابزارهای مالی کالاهای کشاورزی تکمیل شد
نماد برتر- مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: امروز با افتتاح معاملات صندوق‌های کالایی کشاورزی، شاهد تکمیل زنجیره ابزارهای مالی بورس کالا برای معاملات حوزه کشاورزی هستیم؛ به طوریکه هم اکنون محصولات کشاورزی در بازار فیزیکی، مشتقه و مالی بورس کالا فعال هستند.
فولاد مبارکه مستعد یکی از ۱۰ شرکت برتر جهان در مدیریت کیفیت
نماد برتر- مدیر تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد مبارکه با اشاره به سومین دستیابی سطح زرین مدیریت کیفیت اروپا گفت: این شرکت می‌تواند یکی از ۱۰ شرکت برتر جهان در زمینۀ مدیریت کیفیت باشد.
پذیره نویسی سهام شرکت معدنی در آستانه پذیرش + افزایش سرمایه و ۴ پروژه
نماد برتر- مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات با معرفی ۴ پروژه، حضور ۳ شرکت معدنی در ترکیب سهامداری و برنامه افزایش سرمایه ۶ هزار میلیاردی از بررسی پذیرش در فرابورس و پذیره نویسی ۴۹ درصد سهام خبر داد.
اهمیت بازرسی و فراوری آهن‌ قراضه در تولید انواع محصولات فولاد مبارکه
نماد برتر- فورمن بازرسی آهن ‌قراضه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه درباره اهمیت بازرسی و فراوری آهن ‌قراضه در تولید انواع محصولات فولادی و ویژگی های محموله ها توضیحاتی ارائه کرد.
اوراق جدید مالی برای شرکت های قطعه خودرو آغاز شد/سهمیه ۵۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- با ابلاغ بانک مرکزی و مشخص شدن نحوه انتشار، روش‌های نقدشوندگی و نقل و انتقال اوراق موسوم به"گام" ، شرکت های قطعه خودرو آماده استفاده از این اوراق جدید شدند.
اولین تزریق واکسن کرونای ایرانی انجام شد / کاملا ایمن
نماد برتر- اولین تزریق واکسن کرونای ایرانی بر روی دختر و معاون رئیس ستاد اجرایی فرمان امام انجام و اعلام شد واکسن کاملا ایمن است.
تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی/ تحول در ساختار مدیریتی بانک مرکزی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تغییر نام شورای پول و اعتبار به هیئت عالی و اعمال تحولاتی در ساختار مدیریتی بانک مرکزی خبر داد .
تعیین رتبه اعتباری شرکت سازه پویش
نماد برتر- شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان(سهامی خاص)، رتبه اعتباری شرکت سازه پویش (سهامی عام) را تعیین کرد.
پیشنهادات چهارگانه بخش خصوصی برای بودجه۱۴۰۰
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، این اتاق لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی، نقاط ضعف و قدرت آن را ارزیابی کرده و درنهایت پیشنهادهای عملی برای اصلاح برخی مشکلات آن را ارائه کرده است.