12:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

جمعیت شهرهای جدید به ۹۱۰ هزار نفر رسید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر که تا دی ماه ۱۳۹۷ جمعیت شهرهای جدید به ۹۱۰ هزار نفر رسیده است گفت: شهرهای جدید به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، اکنون آثار خود را بروز داده و اولویت فعلی باید توسعه زیرساخت‌ها و نظام حمل و نقل باشد.
تحویل ۴ فروند شناور ایرانی تا ۱۵ ماه دیگر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که در فاز اول تفاهم‌نامه ساخت ۴۴ فروند شناور بین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی، چهار فروند شناور با اعتباری معادل ۹.۵ میلیون یورو طی ۱۵ ماه آینده مدنظر قرار می‌گیرد.
28 هزار مسکن مهر در این دوره با امکانات کامل تحویل می‌شود
پایگاه خبری راد: 28 هزار واحد مسکن مهر واقع در شهرهای جدید که قرار است تا پایان سال جاری افتتاح شود با کلیه امکانات زیربنایی، روبنایی، انشعابات و نصبیات مطابق قرارداد تحویل خواهد شد.
محدودیتی در تامین اعتبار طرح‌های بازآفرینی شهری نداریم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: هیچ محدودیت اعتباری در تهیه طرح‌های بازآفرینی شهری نداریم و در این حوزه استان‌ها نسبت به تهیه طرح‌های بازآفرینی می‌توانند اقدام کنند.
دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی در پردیس افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اجرای پروژه‌های مسکونی و زیرساخت‌ها در پردیس با توجه به سرمای هوا به خوبی پیش می‌رود خبر داد: در دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی را با خدمات و انشعابات افتتاح خواهیم کرد.
انتخاب مدیران ارشد از داخل مجموعه وزارت راه و شهرسازی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این وزارتخانه باید تمام مدیران و مدیران ارشد از داخل خود مجموعه راه وشهری انتخاب شوند، گفت: برنامه اصلاح نظام اداری از جمله طرح‌هایی است که وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۰ برنامه آن را دنبال می‌کند.
از اجرای راه‌آهن شیراز - بوشهر چه خبر؟
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین تعداد پروژه های زیرساختی اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و راه آهن در کشور در استان فارس در دست اجرا است.
انتخاب واحد روزانه ۵۰ نفر در پردیس
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند واگذاری واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کردیم که روزانه از ۵۰ نفر برای انتخاب واحد دعوت شود.
میراثی از دهه 70 که 7 دولت را درگیر کرده است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با همراهی رییس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران - شمال بازدید کرد.
افتتاح ۲۸ هزار مسکن مهر در شهرهای جدید
پایگاه خبری راد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا پایان سال جاری ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مشارکتی و ۲۷ هزار و ۹۹۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح شود.
احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور تا دو سال آینده
‌پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده 400 هزار واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد.
مردم را مجبور به خرید خودرو داخلی کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه زمانی ایران مدعی پیوستن به سازمان تجارت جهانی بود گفت: این که کیفیت خودرو تولید داخل بالا نرود و در عین حال مرزها هم بسته شود تا مردم ناچار به خرید خودرو داخلی شوند هنر نیست.
تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: با توجه به تمهیداتی که در بودجه ۱۳۹۸ اندیشیده شده، سال آینده بجز واحدهایی که دارای مشکل حقوقی و معارض هستند، بقیه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.
هزینه ساخت‌وساز در طرح‌های جدید متری ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هزینه ساخت و ساز بر اساس طرح‌های جدید نسبت به سال گذشته در هر متر مربع ۳۰۰ هزار تومان کمتر شده است.
 جاده کمکی بزرگراه همت تا 2 سال آینده افتتاح می شود
پایگاه خبری راد: معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: اگر همه چیز خوب پیش برود و اعتبارات مورد نیاز تامین و مشکل معارضین هم حل شود، شاید بتوان به بهره برداری از بزرگراه شمالی به عنوان مکمل بزرگراه همت در سال ۹۹ امیدوار بود.