09:51 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مزد

همه چیز درباره بلاکچین "کاردانو" و ارز دیجیتال "ADA "
نماد برتر- رویکردهای کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین، تفاوت با بیت کوین و اتریوم، قیمت و کیف پول و نحوه خرید آن در ایران بررسی شد.
نحوه استفاده و تبدیل حق تقدم به سهام
نماد برتر- خانزاده به بررسی روش‌های افزایش سرمایه و همچنین نحوه استفاده و تبدیل حق تقدم به سهام پرداخت.
پیشنهاد جذب سرمایه گذاری های بورسی برای رونق انرژی‌های تجدیدپذیر
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از پیگیری پیشنهاد جذب سرمایه گذاری های بورسی برای رونق انرژی‌های تجدیدپذیر در صحن خبر داد.
۶ انتظار کارگزار بورس از رئیس جدید سازمان برای ارتقای جایگاه بازار
نماد برتر- عضو هیات مدیره کانون کارگزاران بورس با اشاره به اهمیت و جایگاه بازار سرمایه با بیش از ۵۰ میلیون سهامدار، ۶ انتظار از رئیس جدید سازمان بورس برای ارتقای جایگاه بازار مطرح کرد.
عملکرد ماهانه "سپ" در دوره مالی جدید با رشد ۲۸ درصدی درآمد
نماد برتر- پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد اولین ماه از دوره مالی جدید، درآمدی بالغ بر ۲۲۴.۸ میلیارد تومان کسب کرد و با رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد.
"آپ" با کسب درآمد ۵.۱ هزار میلیارد تومانی با رشد ۲۲ درصدی همراه شد
نماد برتر- آسان پرداخت با ارائه عملکرد ۱۰ ماه سال جاری از کسب درآمد ۵.۱ هزار میلیارد تومانی و رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.
توزیع سود ۱۰۵ شرکت از طریق سامانه سجام
نماد برتر- تا امروز ۱۰۵ شرکت سود خود را از طریق سامانه سجام توزیع کردند و ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سهامدار از طریق ‏سامانه سجام سود نقدی خود را دریافت کرده‌اند.
یک ابزار طلایی دیگر در راه بورس کالا
نماد برتر- سرپرست شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران می‌گوید که با توجه به صدور اوراق ۱۰۰ سوتی در بازار گواهی سپرده شمش طلا، پیش‌بینی می‌شود این بازار با استقبال سرمایه گذاران روبه رو شود. به گفته او، با توجه به اینکه در حال حاضر امکان خرید شمش‌های یک کیلو گرم جهت حفظ ارزش آتی ذخیره و پس‌انداز مردم وجود ندارد، در این زمینه با راه‌اندازی اوراق، امکان خرید طلا برای عام مردم به میزان سپرده و نقدینگی عامه جامعه فراهم می‌شود.
سودآوری «قشکر» کاهشی شد
نماد برتر- صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه شرکت شکر حکایت از افت سودآوری شرکت دارد.
سهم چک‌های رمزدار در سیستم بانکی کشور
نماد برتر - از ۲۸۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان چک وصول شده در آبان ماه امسال ۵۹.۹ درصد آن مربوط به چک‌های عادی است که ۴۰.۵ درصد دیگر آن را نیز چک‌های رمزدار تشکیل می‌دهند.
دو روش بورس های جهان در جلوگیری از دستکاری قیمت ها هنگام پیش‌ گشایش ها
نماد برتر- دو روش معمول در بورس های جهان برای جلوگیری از دستکاری قیمت در حراج‌های پیش‌ از گشایش نمادها یا بازار معرفی شد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
مراقب سرمایه های خود باشید
نماد برتر- تنها چند ماه به پایان دوران عجیب و غریب ریاست‌جمهوری حسن روحانی که با تدبیر و کلید و امید پای به کاخ ریاست‌جمهوری گذاشت، مانده است.
پذیره نویسی سهام شرکت معدنی در آستانه پذیرش + افزایش سرمایه و ۴ پروژه
نماد برتر- مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات با معرفی ۴ پروژه، حضور ۳ شرکت معدنی در ترکیب سهامداری و برنامه افزایش سرمایه ۶ هزار میلیاردی از بررسی پذیرش در فرابورس و پذیره نویسی ۴۹ درصد سهام خبر داد.
نحوه بازپرداخت بدهی ۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال به شستا
نماد برتر- رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره قراردادی که قرار بود با شستا برای نحوه بازپرداخت بدهی دستمزد ویلموتس منعقد شود، توضیحاتی ارائه کرد.