13:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

google

چگونه در برابر برنامه‌های مخرب محافظت شویم
پایگاه خبری راد: دنیای دیجیتال ترسناک است. مجرمان در هر گوشه‌ای پنهان می‌شوند و به دنبال ما می‌آیند و باعث ویرانی می‌گردند. گروه‌های هک متشکل از تکنسین‌های پیچیده هستند که در انجام کارهای بی‌رحمانه، خوب هستند. زمانی که دولت‌ها دست به کار می‌زنند، اوضاع وخیم‌تر است و این دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد.
افزوده شدن قابلیت‌های جالب به گوگل‌لنز
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار گوگل لنز امکان انتخاب هوشمند متن و جست‌وجوی آنی و بی‌درنگ را در جدیدترین به‌روزرسانی خود در اختیار کاربرانش قرار داده است.
کشف حمله‌ی جدید که می‌تواند گوشی‌ را از راه دور هک کند
پایگاه خبری راد: برای اولین بار متخصصین امنیتی راهی موثر برای بکارگیری متد هکی چهارساله برای کنترل گوشی اندرویدی از راه دور را پیدا کردند.
از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره‌مند شوید
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرد که قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن تصاویر گوگل فوتوز (Google Photos ) افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر مورد علاقه خود را علامت‌گذاری کنند.
رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.
با قابلیت جدید جی‌میل دیگران را تگ کنید
پایگاه خبری راد: سرویس پست الکترونیکی گوگل معروف به جی‌میل، به تازگی امکان ذکر نام کاربری افراد (mention) کردن را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران بتوانند نام‌های مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.
گوگل در نمایش هوش مصنوعی اغراق کرده است؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره حاکی است که گوگل در توانایی‌های ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی فوق پیشرفته خود اندکی اغراق و بزرگنمایی کرده است.
با یادآوری جی‌میل به ایمیل‌تان پاسخ دهید
پایگاه خبری راد: پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم و رابط کاربری خود افزوده تا درصورت فراموشی، به کاربران یادآوری کند به ایمیل‌های قبلی پاسخ دهند.
معرفی اپلیکیشن هوشمند گوگل‌نیوز برای خبررسانی
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن گوگل نیوز مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه‌های آنلاین پلی استور و اپ‌استور در دسترس کاربران علاقمند به اخبار قرار گرفت.
گوگل چالش اخلاقی هوش مصنوعی دوپلکس را رفع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: پس از معرفی هوش مصنوعی فوق پیشرفته دوپلکس گوگل و جنجال های بسیار، این غول تکنولوژی اعلام کرده که به منظور جلوگیری از ایجاد سوتفاهم و مشکلات آتی، چالش های اخلاقی این گجت را برطرف خواهد کرد.
اقدام یوتیوب برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیو
پایگاه خبری راد: کاربران اندرویدی یوتیوب از این پس قادر خواهند بود تنظیمات این شبکه اجتماعی را به صورت خودکار بر روی یادآوری فراغت از تماشای بی وقفه ویدیو تنظیم کنند.
سازندگان گوشی‌های اندرویدی وادار به ارائه نسخه امنیتی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت گوگل بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل اندروید، تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را موظف به ارائه منظم بروزرسانی‌های امنیتی برای موبایل‌های اندرویدی خود کرد.
سوء استفاده هکرها از دوربین‌های نظارتی
پایگاه خبری راد: ده‌ها هزار دوربین نظارتی امروزه در معرض حمله هکرها قرار دارند. دوربین‌های متصل به اینترنت دارای نقایصی هستند و یک محقق آرژانتینی، با استفاده از یک طراحی‌شده می‌تواند به سیستم این دوربین‌ها وارد و از آن‌ها سوءاستفاده کند.
ویژگی جدید گوگل برای کمک به نوشتن سریع‌تر
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک ویژگی جدید به منظور کمک به کاربران برای نوشتن و ارسال ایمیل سریع‌تر از همیشه ارائه داد.
قابلیت جدید گوگل مپ برای جهت‌یابی
پایگاه خبری راد: گوگل به منظور تعیین جهت حرکت کاربران قابلیت جدیدی را به سرویس نقشه خود یعنی گوگل مپ افزوده است.