11:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

google

اسپیکرهای هوشمند ال جی نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، از دو اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی گوگل اسیستنت رونمایی کند.
شما از کدام مسیریاب برای رانندگی استفاده می‌کنید؟
پایگاه خبری راد: این روزها مسیریابی آنلاین برای کاربران هنگام استفاده از خودرو در داخل و خارج از شهر از اهمیت بالایی برخوردار شده است و آگاهی از مسیرهای جایگزین با مدت زمان مربوطه کمک به سزایی به صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد داشت.
بهترین عملکرد باتری به کدام گوشی‌های پرچمدار تعلق دارد؟
پایگاه خبری راد: یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب و تصمیم‌گیری برای خرید گوشی‌های هوشمند تاثیرگذار است، بدون شک توان شارژدهی و ظرفیت باتری بکاربرده شده در آنهاست.
کابل مستقیم گوگل برای افزایش سرعت اینترنت
پایگاه خبری راد: گوگل قصد دارد با استفاده از اتصال فرانسه به ویرجینیا از طریق کابل‌های زیردریایی، سرعت اینترنت را بهبود بخشد.
شرمزاحم‌های تلفنی را با گوگل فون کم کنید
پایگاه خبری راد: گوگل اپلیکیشن گوگل فون را به‌روزرسانی کرد تا تماس‌های مزاحم کاربران را آزرده خاطر نکند.
جاسوسی برنامه‌های اندرویدی از گوشی‌ کاربران
پایگاه خبری راد: برخی حفره‌های امنیتی در چندین برنامه اندرویدی، با شکستن حریم خصوصی کاربران و بدون اطلاع آنان، از فعالیت‌های گوشی، اسکرین شات و ویدئو می‌گیرند.
بزرگترین خطراتی که صاحبان تلفن همراه با آن مواجهند
پایگاه خبری راد: وقتی که از حفاظت از داده‌ها صحبت پیش می‌آید، دستگاه‌های تلفن همراه دارای برخی از مشکلات منحصر به فرد هستند و حفظ امنیت آن‌ها با توجه به ویژگی‌های آن‌ها بسیار دشوار است.
پشتیبانی اسپیکرهای هوشمند گوگل از زبان اسپانیایی
پایگاه خبری راد: دستیار صوتی و اسپیکرهای هوشمند گوگل از امروز به زبان اسپانیایی نیز مجهز شد.
قابلیت اندازه‌گیری فاصله به گوگل ارث اضافه شد
پایگاه خبری راد: برنامه گوگل ارث (google earth) به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق ابزار جدید اندازه‌گیری بتوانند فاصله دقیق و مساحت هر نقطه‌ای را روی نقشه جهان اندازه‌گیری کنند.
کاربران آیفون فلش گوگل‌مپ را به خودرو تبدیل می‌کنند
پایگاه خبری راد: برنامه نقشه گوگل‌مپ به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا بجای علامت فلش، از نشانه خودروی موردعلاقه خود برای نمایش موقعیت فعلی آن‌ها استفاده کنند.
بدون اینترنت ترجمه کنید
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار ترجمه گوگل (Google Translate) قصد دارد با افزودن قابلیت استفاده آفلاین، نظر بسیاری از کاربرانی که دسترسی همیشگی به اینترنت ندارند، را نیز به خود جلب کند.
احراز هویت موزیلا فایرفاکس دومرحله‌ای شد
پایگاه خبری راد: موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای برای همه حساب‌های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
بیش از ۲۰ میلیون کاربر از مسدودکننده آگهی گول خوردند
پایگاه خبری راد: اگر شما هر یک از افزونه‌­های Ad Blocker را در مرورگر کروم خود نصب کرده باشید، ممکن است هک شده باشید زیرا یک محقق امنیتی پنج افزونه مخرب مسدودکننده تبلیغات را در فروشگاه گوگل کروم که قبلا توسط حداقل ۲۰ میلیون کاربر نصب شده شناسایی کرده است.
قابلیت جست‌وجوی کلیدواژه به نقشه گوگل اضافه شد
پایگاه خبری راد: سرویس آنلاین نقشه گوگل (Google Maps) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است که بدین وسیله کاربران می‌توانند کلیدواژه‌های موردنظر خود را در قسمت google reviews جست‌وجو کنند.
چگونه تصاویر را با دوربین گوگل ترجمه کنیم؟
پایگاه خبری راد: اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که سر و کار زیادی با ترجمه زبان‌های مختلف دارید، می‌توانید از اپلیکیشن ترجمه گوگل (google translate) بهره‌مند شوید.