06:11 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2019

چند پیامک ارسال شده؟
پایگاه خبری راد: تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۱ میلیارد در همراه اول، چهار میلیارد در ایرانسل و ۵۶ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.
چراغ سبز روسیه به سازندگان خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است درهای صنعت خودروسازی خود را بر روی شرکت‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی باز کند تا بدین ترتیب از سایر کشورهای پیشگام و پیشرفته در جهان عقب نیفتد.
آخرین آمار رومینگ ملی
پایگاه خبری راد: اجرای رومینگ ملی با این هدف که در صورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد، در سه ماهه‌ اول سال جاری بیش از ۹ میلیون مکالمه را ترتیب داده است.
خطوط تلفن همراه کشور از ۱۱۵ میلیون عبور کردند
پایگاه خبری راد: تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه‌ی اول سال جاری، بیش از ۱۱۵ میلیون است که ضریب نفوذ را به بیش از ۱۳۹ درصد می‌رساند.
برند آسیایی در اروپا اول شد
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی است برخی از برند و شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی در اروپا همچون نیسان، رنو و تسلا، میزان فروش بسیار بیشتری را نسبت به سایر رقبا به خود اختصاص داده‌اند.
در نبرد بین اسپیکرهای هوشمند، کدام برنده می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکرهای هوشمند آمازون همچنان پرفروش‌تر از دستگاه‌های مشابه ارائه شده توسط گوگل و اپل هستند.
مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
پایگاه خبری راد: اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.
۵۰۰ تست پروازی روی بوئینگ ۷۳۷‌مکس انجام شده است!
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی بوئینگ، به تازگی خاطرنشان کرده است که این شرکت بزرگ هواپیماسازی به منظور اصلاح و ارتقای سیستم بوئینگ ۷۳۷ مکس، تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تست پروازی انجام داده است.
پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: سه شرکت اپل، سامسونگ و ایمو موفق شده‌اند در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی عنوان پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند را به خود اختصاص دهند.
آشنابازی؛ رایج‌ترین راه پیدا کردن شغل!
پایگاه خبری راد: نتایج طرح آمارگیری از نیروی کار در سال گذشته نشان می‌دهد که جویندگان کار از طریق پرس و جو از دوست و آشنا و پس از آن مراجعه به دفاتر کاریابی تمایل بیشتری برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود داشته‌اند.
گران‌ترین پنت‌هاوس‌های جهان+ تصاویر
پایگاه خبری راد: شهرهای جنوب شرق آسیا به سرعت در حال ربودن گوی سبقت از همتایان اروپایی و آمریکایی خود در بازار املاک لوکس هستند.
مهار آتش سوزی در ساختمان وزارت نفت +عکس
پایگاه خبری راد: ساعتی پیش ساختمان مرکزی وزارت نفت دچار دودگرفتگی شدید شد.
کاربران کدام کشورها بیشتر اسپیکر هوشمند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: کاربران در برخی کشورها در مقایسه با سایر مناطق جهان، برای خریداری و استفاده از اسپیکرهای هوشمند استقبال بسیار بیشتری از خود نشان داده‌اند.
یوتیوب نخستین اپلیکیشن پردرآمد در حوزه محتوای ویدیویی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، یوتیوب نخستین و برترین اپلیکیشن در حوزه فیلم و محتوای آنلاین در فصل دوم ۲۰۱۹ شناخته و معرفی شد.
مشکل آب بود یا گاندو؟!
پایگاه خبری راد: اینجا فاصله بیداد می‌کند، فاصله یک درخت تا درخت بعدی، فاصله یک روستا تا روستای همسایه، فاصله مردم تا ساده‌ترین امکانات زندگی، فاصله جان کودکان تا امنیت...