01:40 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2 درصد

رشد ۷۶ درصدی "ذوب" با شناسایی درآمد ۱۵.۱ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- ذوب آهن در عملکرد ۱۰ ماه سال جاری از شناسایی درآمد ۱۵.۱ هزار میلیارد تومانی و رشد ۷۶ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد.
زمان افزایش سرمایه ۳٠، ۵٠، ۷۸ و ۱۶۲ درصدی + مجمع ۹ شرکت
نماد برتر- ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و حسابرس، افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
«اخابر» به زیان نشست
نماد برتر- در حالی که در دوره‌های اخیر به موجب تورم، درآمد و سود اغلب شرکت‌ها رشد داشته اما؛ به نظر می‌رسد شرکت مخابرات ایران از این قافله جامانده است.
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
419 ریال سود در گاوصندوق «وبملت»
نماد برتر- عملکرد بانک ملت در هر دوره روند بهبود را طی می‌کند و سود 9 ماهه سال جاری با جهش مطلوب همراه بوده است.
صورت های مالی ۹ ماهه بانک ملت با تحقق ۴۱۹ ریال سود و رشد ۳۳۲ درصدی
نماد برتر- بانک ملت با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال جاری برای هر سهم ۴۱۹ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۳۳۲ درصدی همراه شده است.
سود «آریا» 131 درصد رشد کرد
نماد برتر- شرکت آریا ساسول باز هم خبر از رشد درآمدها و در نتیجه، افزایش سودآوری داد و باز هم قدرت خود در فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی را نشان داد.
شرکت فرابورسی با اعلام افزایش سرمایه از محل سود انباشته موقتاً از تابلو رفت
نماد برتر- شرکت فرابورسی از پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۹ درصدی از محل سود انباشته خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
14 هزار میلیارد تومان سود «وخارزم» از بورس
نماد برتر- گزارش اخیر «وخارزم» نشان می‌دهد که در 6 ماهه اخیر توانسته از فروش سرمایه‌گذاری‌ها به سود کلان دست یابد و برای سال مالی جاری خود جهش 6 برابری سود را پیش بینی کرده است.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۳۶۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع چهار شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سهم بازار پایه ای اعلام شد.
سهم دو درصدی افزایش قیمت یک محصول در فروش شرکت بورسی
نماد برتر- شرکت بورسی ایران تایر با اعلام مصوبه افزایش نرخ تایرهای کشاورزی و راهسازی از سهم دو درصدی این دو نوع تایر در فروش خبر داد.
آمار تولید ۹ ماهه خودرو سازان با رشد ۱۸.۸ درصدی و تحقق ۵۲ درصد پیش بینی ها
نماد برتر- آمار تولید ۹ ماهه خودرو سازان با رشد ۱۸.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۶۲۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسید که معادل ۵۲ درصد پیش بینی ها است .
افزایش سرمایه ۲۰۰۱ درصدی "خبهمن" از تجدید ارزیابی دارایی ها
نماد برتر- گروه بهمن از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۲۰۰۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
عرضه امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بازار پایه
نماد برتر- امروز بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان که متعلق به یکی از شرکت های سهامی خاص و مربوط به سهام بازداشتی است در بازار پایه عرضه می شود .