03:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گازسوز

پاکسازی آب‌های زیرزمینی عسلویه با میکروب!
پایگاه خبری راد- رییس پردیس انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت از رفع آلودگی نفتی آب‌های زیر زمینی عسلویه با استفاده از میکروب‌های بومی منطقه خبر داد و گفت: با پاکسازی خاک دو منطقه نفتی آلوده به ترکیبات آروماتیک تبدیل به فضای سبز شدند.
اعلام لیست جدید قیمت محصولات سایپا+جدول
پایگاه خبری راد: لیست جدید قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با افزایش نیمی از ماشین‌های تولیدی این کارخانه روبه‌رو بود و تنها کیا سراتو 2000 با کاهش قیمت در بازار مواجه شده است.
نیروگاه‌های کره جنوبی گازسوز می‌شوند
پایگاه خبری راد: کره جنوبی به منظور کاهش آلودگی، قصد دارد توربین‌های نیروی گازسوز را جایگزین نیروگاه‌های زغال سوز در دست ساخت کند.
نوربالای سایپا به دیگر خودروسازان + لیست قیمت
پایگاه خبری راد:گروه خودروسازی سایپا در هفته گذشته مانند دیگر خودروسازان با افزایش نرخ محصولات، خود را در کورس رقابت با دیگر خودروسازان از لحاظ افزایش قیمت نگاه داشت.
معادلات غول‌های انرژی در بازار LNG
پایگاه خبری راد: هشت هفته طول کشید تا بزرگترین کشتی تولید گاز شناور جهان با قایق‌های بکسل از یک کشتی‌سازی کره جنوبی به منطقه‌ای در ۵۰۰ کیلومتری ساحل شمال غربی استرالیا کشیده شود.
اعلام 3 برند لوازم‌خانگی غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف تولید برخی برندهای جعبه شیرینی و لوازم خاتگی غیر استاندارد با ذکر نام این محصولات تولیدی خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد