02:51 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون فرهنگی

واکنش مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به خبر ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع‌التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: این چگونه ممنوع‌التصویری است که هر روز روی آنتن رسانه ملی حضور دارد و مردم در جریان آخرین اظهارنظرهای وی قرار می‌گیرند.
انحصار صوت و تصویر مانع تولید محتوا می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در شرایطی که تولید محتوای بومی در فضای مجازی از اهمیت زیادی برای تحقق شبکه ملی اطلاعات برخوردار است، ایجاد فضای انحصاری می‌تواند این تولید را به خطر بیندازد.
برگزاری نمایشگاه خودرو برخلاف مصوبه شورا در سایت نمایشگاهی سئول
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت نمایشگاهی سئول انتقاد کرد.
کاری نکنید که نه عاقلانه باشد و نه عملی!
پایگاه خبری راد: مدیرمسؤول روزنامه «شرق» در واکنش به ارائه طرح انحصار تولید صوت و تصویر توسط صداوسیما، اظهار کرد که این اقدام نه عاقلانه و نه عملی است.
قانونی نگذارید که قانون شکنش زیاد شود!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس رسانه در واکنش به ارائه طرح انحصار تولید صوت و تصویر توسط صداوسیما، این کار راه عملا امکان‌ناپذیر دانست و تاکید کرد نباید قانونی گذاشت که قانون‌شکنش زیاد شود.
فضای مجازی را نمی‌توان محدود کرد
پایگاه خبری راد: یک فعال رسانه‌ای در واکنش به ارائه طرح انحصار تولید صوت و تصویر توسط صداوسیما، اظهار کرد: فارغ از آسیب‌هایی که به رسانه‌ها وارد می‌شود، این کار اصلا عقلانی نیست.
مخالفت وزیر ارتباطات با اعطای مسئولیت صدور مجوز صوت‌وتصویر فراگیر در فضای مجازی به صداوسیما
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مخالفت خود با مصوبه اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی‌بر دادن مسئولیت صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به صداوسیما را، اعلام کرد.
مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات رادیویی و تلویزیونی بر عهده صداوسیما است
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که طبق مصوبه این کمیسیون، مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات رادیویی و تلویزیونی فراگیر و نظارت بر آن به عهده صداوسیما است.
آغاز جلسه علنی مجلس/ سوال دو نماینده از وزیر ارتباطات در دستور کار
پایگاه خبری راد: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور نمایندگان آغاز شد.
سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده خود سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.
هنوز برای فیلترینگ تلگرام تصمیمی گرفته نشده است
پایگاه خبری راد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر قطعی شدن فیلترینگ تلگرام گفت که هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
تولید با کیفیت و قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی، ضمانت حمایت از تولید ملی
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تولید با کیفیت و قابل رقابت با دیگر کالاهای مشابه خارجی را ضامن حمایت از تولید ملی دانست.
وام ازدواج ۱۵ میلیون تومان شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی و بانک‌های عامل را موظف کردند از منابع بانکی شامل حساب‌های پس‌انداز، جاری و سپرده، قرض‌الحسنه به هر یک از زوج‌ها ۱۵ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت کنند.
ذوالقدر: افزایش بودجه معاونت زنان و تلاش برای فقرزدایی از نکات مثبت بودجه است
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون زنان با تاکید بر توجه بودجه سال آینده به حوزه زنان، گفت: در این بودجه برای اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر در راستای فقرزدایی و برقراری عدالت تصمیمات خوبی گرفته شده است که به طور نمونه افرادی که کمتر از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند، از پرداخت مالیات معاف شدند.
ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ تکمیل شد
پایگاه خبری راد: اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ انتخاب شدند.