09:58 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

۵۰ هزار راس دام زنده به ماکو می‌آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از انعقاد تفاهم‌نامه با ترکیه برای واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده از اروپا خبر داد که اولین محموله آن پیش از پایان سال وارد کشور خواهد شد.
گردباد در آمریکا ۲۳ کشته برجا گذاشت
پایگاه خبری راد: بر اثر وقوع گردباد در ایالت آلاباما در آمریکا دست‌کم ۲۳ تن کشته شدند.
استعفای دسته جمعی مدیران در واکنش به فاجعه مرگبار
پایگاه خبری راد: مدیرعامل و چندین مدیر ارشد شرکت برزیلی معدنی سنگ آهن واله در پی شکسته شدن یک سد معدن در ژانویه که صدها کشته بر جای گذاشت، از مقام خود استعفا کردند.
خسارت سنگین جلیقه زرد ها به اقتصاد فرانسه
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور تحت تاثیر اعتراضات خیابانی موسوم به جنبش جلیقه زرد ها ۰.۲ درصد کاهش یافته است.
تاکید شهردار تهران بر آموزش ایمنی به مردم
پایگاه خبری راد: شهردار تهران گفت: برای شهر تهران نیز آموزش پرسنل و مردم بسیار حائز اهمیت است و آتش‌نشانی تهران سرمایه‌های انسانی بسیاری دارد که در این زمینه فربه است.
قیمت سنگ آهن رکورد زد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات سنگ آهن چین روز دوشنبه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به کاهش عرضه برزیل که دومین صادرکننده بزرگ به چین است، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد.
برخورد دو قطار مسافربری در اسپانیا
پایگاه خبری راد: در حادثه برخورد دو قطار مسافربری در اسپانیا دست‌کم یک تن کشته شد و ۱۰۰ مسافر مجروح شدند.
نماینده مجلس و سلبریتی جواز قهوه‌خانه دارند!
پایگاه خبری راد: او بر صندلی ریاست اتحادیه‌ای تکیه زده است که مخاطبان فراوان دارد. موافقانش خود را در قامت مشتری نمایان می‌کنند و مخالفانش با ابزار قانون و عرف به مقابله برمی‌خیزند. «قلیان»، آن چیزی است که میان موافقان و مخالفان جا خوش کرده است. همین حساسیت‌ها کار پیش‌بردن مصاحبه را دشوار کرده اما نتیجه قابل قبول بود.
قیمت سنگ آهن چین رکورد زد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات سنگ آهن چین پس از حادثه مرگبار معدن سنگ آهن واله در برزیل، روز دوشنبه به بالاترین حد در ۱۶ ماه گذشته صعود کرد.
سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟
پایگاه خبری راد: استاندار البرز با اشاره به حادثه سقوط بوئینگ ۷۰۷ گفته، وقوع حادثه سقوط هواپیما نباید خللی در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام ایجاد کند و این روند باید مثل قبل انجام شود.
تیراندازی مرگبار در بانکی در آمریکا
پایگاه خبری راد: در حادثه تیراندازی در یکی از بانک‌های ایالت فلوریدا آمریکا دست‌کم پنج تن کشته شدند.
مقررات ایمنی که با سرد شدن آتش پلاسکو فراموش شد
پایگاه خبری راد: به اعتقاد محققان انباشته شدن پلاسکو از مواد قابل اشتعال، عدم سخت‌گیری به مالک پلاسکو برای ایجاد سیستم اطفای حریق، نبود پله‌های اضطراری، عدم خروج به موقع آتش‌نشانان و از دست رفتن زمان طلایی برای اطفای حریق از مواردی است که دست به دست هم دادند تا سناریوی پلاسکو نوشته شود.
خودروسازان صدای بهزیستی را درآورند
پایگاه خبری راد: مدیرکل مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سالانه ۲۰ هزار نفر در سوانح جاده‌ای کشته می شوند گفت: تاکنون هیچ مرکز نگهداری از معلولان یا بیمارستان سوانح سوختگی توسط شرکت‌های خودروساز احداث نشده است و این خود نشان دهنده این است که، صنایع مسئولیت اجتماعی‌شان را نمی‌پذیرند.
وقوع زلزله‌ای بالای ۶ ریشتری در کشور هر ۱۰ سال یکبار
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفته، سالانه بیش از یک‌هزار زلزله در کشور ثبت شده که از این تعداد ۲۴۰ مورد بالای ۴ ریشتر بوده و به طور متوسط هر ۱۰ سال یکبار زلزله‌ای بالای ۶ ریشتری در کشور به وقوع پیوسته و خسارات جانی و مالی زیادی به دنبال داشته است.
ادیسون یا تسلا!
پایگاه خبری راد: نیکولا تسلا نابغه بود و ادیسون کم و بیش یک شیاد. داستان چه بود؟