21:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرستار

معتادان متجاهر به کهریزک نمی‌روند/ پرداخت حق پرستاری به خانواده‌های دارای بیش از ۳ فرزند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پذیرش ٧١ هزارو ۶٠٠ معتاد در مراکز ماده ١۵ و ١۶ گفت: اظهارت اخیر قوه قضاییه درباره انتقال معتادان به بازداشتگاه کهریزک، مربوط به خرده فروشان بوده‌، این در حالیست که سازمان بهزیستی تنها مسئول صدور مجوز برای مراکز نگهداری از معتادان است.
۵ هزار نفر را از خودکشی نجات دادیم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بهزیستی گفت: در سال گذشته موفق شدیم ۵ هزار نفر را که اقدام به خودکشی کرده بودند، از مرگ حتمی نجات داده و با مداخله به هنگام آنها را از این کار منصرف کنیم.
جلوه‌ای از محرومیت در"شادآباد"
پایگاه خبری راد: تنها به فاصله یک ربع از میدان آزادی، دو گاراژ قدیمی در محله شادآباد تهران میزبان حدودا ۷۰ نفر است که مجموعا در ۲۰ اتاقک زندگی می‌کنند؛ خانواده‌های نسبتا جوانی که هر کدام چهار تا پنج فرزند خردسال دارند و در ابتدایی‌ترین نیازهای روزانه‌شان در مانده‌اند.
خدمت به مردم و شاد کردن آنان باید در دستورکار و اولویت‌های مسئولین باشد
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سرمایه گذاری در استان کردستان را به دلیل دارا بودن مرز مشترک با کشور عراق، یک فرصت مغتنم دانست و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش درمان و پزشکی کردستان دارای توجیه اقتصادی است.
مرگ سالیانه 37 کودک داخل اتومبیل های پارک شده بر اثر گرمای در آمریکا!
پایگاه خبری راد: شورای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که در این کشور به صورت سالیانه، 37 کودک بر اثر گرمای داخل اتومبیل جان خود را از دست می‌دهند.
تجاوز به کودکان؛ اپیدمی خاموش در امریکا
پایگاه خبری راد: حدود 42 میلیون نفر در ایالات متحده با خشونت جنسی در دوران کودکی مواجه شده‌اند.
ابلاغ آیین نامه طرح بهره‌برداری مراکز سرپایی سرطان/ مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته خدمات سرطان
پایگاه خبری راد: رییس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه با توجه به آمار موجود، پیش‌بینی می‌شود که بیماری سرطان در سال‌های آینده روبه افزایش باشد، گفت: شیوه زندگی ناسالم و عوامل محیطی، دو دلیل عمده ابتلا به سرطان هستند و تا زمانی‌که اصلاح نشوند، بروز سرطان محتمل الوقوع است.
خدمات هوش مصنوعی به ضرر انسان نخواهد بود
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از مدیران ارشد شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی، این فناوری خدمات زیادی به بشریت کرده و هیچ تهدیدی هم برای آینده جهان به شمار نخواهد رفت.
 چرا با افزایش تورم، نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی افزایش نمی‌یابد؟
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: این چه سیاست یک با و دو هوایی است که قیمت خودروهای بی‌کیفیت تحت تاثیر لابی خودروسازان و اعلام وزارت صنایع افزایش پیدا می‌کند اما با وجود تورم افسارگسیخته قیمت محصولات کشاورزی هیچ افزایشی نمی‌یابد؟
رشد ۱۱۰ درصدی واردات رسمی کفش در سال ۹۶/ شرایط خرید اقساطی کفش فرآهم شود
پایگاه خبری راد: دبیرکل جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به میزان واردات و صادرات انواع کفش در سال گذشته، اعلام کرد: در سال ۱۳۹۶ نسبت به ۱۳۹۵ شاهد رشد ۱۱۰ درصدی واردات رسمی و رشد منفی ۷.۸ درصدی انواع کفش بودیم.
کودکان بیشترین قربانیان «خشونت خانگی»
پایگاه خبری راد: یک جامعه شناس طبق آمارهای ارائه شده با بیان اینکه کودکان بیشترین تعداد قربانیان خشونت خانگی را تشکیل می‌دهند، گفت: این درحالیست که هنوز لایحه حمایت از حقوق کودکان در مجلس خاک می‌خورد.
اخراج ۱۶هزار پرستار زیمباوه ای به دلیل اعتصاب!
پایگاه خبری راد: دولت زیمباوه اعلام کرد به منظور آرام شدن فضای کاری این کشور، ۱۶هزار نفر از پرستارانی که در اعتصاب شرکت حاضر بودند را اخراج خواهند شد.
اعتراضات کارگری گسترده در فرانسه
پایگاه خبری راد: ده‌ها هزار نفر از کارکنان بخش خصوصی فرانسه در اعتراض به برنامه کاهش بودجه دولت دست به اعتراض زدند.
دولت بدون کمک مردم، خیران و پزشکان قادر به حل مشکلات نیست
پایگاه خبری راد: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا رویداد کمک رسانی جامعه پزشکی به مجروحان جنگ را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: این یک حماسه بزرگ است که ۱۰۰ هزار نفر به کمک ۹۰۰ هزار مجروح بیایند.
تسهیل صدور ویزای کار به‌دلیل کمبود نیروی کار در ژاپن
پایگاه خبری راد: ژاپن اعلام کرده به دلیل کمبود نیروی کار به‌ویژه در مشاغل پرستاری، ساخت و ساز و کشاورزی، صدور ویزای کار را برای اتباع خارجی تسهیل می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد