05:41 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیران

مزایای پرداخت وام خرد در قالب کارت اعتباری
نماد برتر- یک کارشناس حوزه بانکی ضمن اینکه اقدام بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام خرد در قالب کارت اعتباری را مثبت ارزیابی کرد، به بررسی مزایای آن نیز پرداخت.
درخواست معافیت از توافق اوپک پلاس نخواهیم داشت
نماد برتر- روزنامه دولتی الصباح به نقل از وزیر نفت عراق نوشت: این کشور از اوپک برای معافیت از کاهش تولید درخواست نخواهد کرد و انتظار دارد قیمت نفت در ابتدای سال ۲۰۲۱ به حدود ۵۰ دلار برسد.
پیش بینی عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۴ میلیونی + رشد و اقبال سه گروه مهم
نماد برتر- پیش بینی می شود در معاملات فردا شاخص به راحتی از محدوده ۱.۴ میلیون واحدی عبور کند و سه گروه مهم مستعد رشد و با اقبال بازار همراه شوند.
تنش‌های داخلی در اوپک پلاس بالا گرفت
نماد برتر- آنچه که به نظر می رسید یک دیدار آرام وزیران نفت اوپک پلاس برای تمدید محدودیت عرضه در سال میلادی آینده باشد، با اعلام گلایه های برخی از تولیدکنندگان عضو این گروه با مشکل برخورد کرده است.
درخشش نفت مهارناپذیر ماند
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه روند یکسانی نداشتند اما در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد.
دستور روحانی برای بهبود وضعیت صنایع خودرو ، نفت و نهاده‌های دامی
نماد برتر- رئیس جمهور به سه وزیر صنعت ، نفت و جهاد کشاورزی طرح‌های مربوط به به صنایع خودروسازی، نفت و نهاده‌های دامی را به ستاد اقتصادی دولت ارائه کنند.
مذاکرات غیررسمی اوپک پلاس در آستانه نشست وزیران
نماد برتر- اوپک پلاس از مذاکرات غیررسمی آنلاین در امروز و پیش از برگزاری نشست رسمی وزیران در دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.
اوراق خرید دین مصالح ساختمانی در بورس کالا اجرایی می شود
نماد برتر- سازمان بورس درپی ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر انتشار اوراق خرید دین مصالح ساختمانی در بورس کالا زمینه انتشار اوراق را فراهم و ضوابط لازم را ظرف دو ماه تعیین و ابلاغ می کند.
قیمتها در قبوض گاز تغییر می کند
نماد برتر- راهکار دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال موجب تغییر در قبوض مشترکان گاز خواهد شد و از این پس مشترکان خوش مصرف پاداش خواهند گرفت.
چرا شوک مثبت واکسن کرونا به نفت دوام نخواهد داشت؟
نماد برتر- قیمت نفت هفته جاری با اعلام نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ سومین شرکت داروسازی، روند صعودی پیدا کرده و به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.
آینده اوپک پلاس دوباره زیرسوال رفت
نماد برتر- با نزدیک شدن به زمان نشست وزیران اوپک پلاس، ابهامات پیرامون تصمیم این گروه درباره سیاست تولید و همچنین آینده این تشکیلات افزایش پیدا کرده است.
برنامه جدید مجلس برای جلوگیری از ادامه گرانی ها با طرح ۲ فوریتی + متن
نماد برتر- عضو هیأت رئیسه مجلس از برنامه جدید برای جلوگیری از ادامه گرانی ها با طرح ۲ فوریتی و الزام دولت به تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم خبر داد .
صبر دولت عراق در برابر توافق نفتی اوپک لبریز شد
نماد برتر- معاون نخست وزیر عراق اعلام کرد این کشور در پذیرش مدل سهمیه بندی کاهش تولید اوپک میان اعضای این گروه که بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سیاسی آنها بوده، صبرش به آخر رسیده است.
صعود نفت برنت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت برنت روز سه شنبه تحت تاثیر خبر نتایج موفق سومین واکسن کووید ۱۹ که امیدها به احیای تقاضا برای نفت را تقویت کرد و موافقت رسمی با آغاز فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، به بالاترین سطح از مارس صعود کرد.
آغاز تحولات اساسی در ساختار بازار سرمایه توسط کمیسیون اقتصادی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون اقتصادی تحولات اساسی در ساختار و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور آغاز می‌شود.