07:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نصب

تصویب کلیات لغو تحریم‌ها و الزام دولت در غنی سازی ۲۰ درصدی + متن مصوبه
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و الزام دولت برای غنی سازی ۲۰ درصدی خبر داد.
هکرها در جست‌وجوی میلیون‌ها سیستم مدیریت محتوای وردپرس
نماد برتر- در برخی از وب‌سایت‌های با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، از پوسته‌هایی استفاده شده که وجود آسیب‌پذیری‌های در آنها وردپرس منجر به تسلط کامل نفوذگر به سایت می‌شود و از این رو لازم است پوسته آسیب‌پذیر در وب‌سایت به‌روزرسانی شود.
طراحی و تولید گرید ۱۹Mn۶ ویژه ساخت بدنه بویلر در فولاد مبارکه
نماد برتر- رئیس تروپروسس فولاد مبارکه از طراحی و تولید گرید ۱۹Mn۶ ویژه ساخت بدنه بویلر خبر داد و تولید این گرید جدید را اقدامی در جهت بومی‌سازی و قطع واردات و توسعۀ سبد محصولات برشمرد.
کتاب الکترونیکی چه مزایایی دارد؟
نماد برتر- در انتهای هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم. این هفته خیلی‌ها با استفاده از تخفیف‌هایی که در طرح‌های مختلف لحاظ شده بود، کتاب‌های موردعلاقه‌شان را خریدند. اما در این میان طبق اعلام منابع رسمی، امسال به ‌علت شیوع ویروس کرونا، فروش اینترنتی نسبت به کتابفروشی‌ها از رونق بیشتری برخوردار بود. بخشی از فروش اینترنتی کتاب، مربوط به کتاب‌های الکترونیکی است و این نشان از آن دارد که مقوله‌ای به نام ebook دارد آرام‌آرام در کشور ما جای خود را باز می‌کند.
۳ پروژه شهر هوشمند در جزیره کیش اجرایی می‌شود
نماد برتر- سه پروژه مرتبط با شهر هوشمند با امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه میان معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ایرانسل و سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش اجرایی می‌شود.
وضعیت ارتباطی دانش‌آموزان چگونه است؟
نماد برتر- با وجود عدم دسترسی تمامی دانش‌آموزان کشور به ارتباطی پایدار و باکیفیت و جا نماندن از تحصیل، امروز ۹۵ درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
خدمت جدید شرکت بورسی و اپراتور اول برای مشترکان تلفن همراه در دوران کرونا
نماد برتر- شرکت بورسی همراه اول با امکان جدید همراه‌یار را به مشترکان خدمات در محل ارائه می‌دهد تا دیگر نیازی به مراجعه انجام برخی امور مربوط به سیم‌کارت به دفاتر خدمات الکترونیک نباشد .
روغن نباتی؛ صدرنشین کاهش تولید امسال
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال، از بین ۲۴ کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۴ کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل بین ۱.۳ و ۲۴۳.۷ درصد افزایش یافته و بیشترین کاهش تولید مربوط به روغن ساخته شده نباتی بوده است.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
بورس ایران در دو هفته نیمه تعطیل ، فعال است/جزییاتی مهم از محدودیت های شدید
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی مهم از محدودیت های شدید دو هفته ایی از عدم تعطیلی بانک ها خبر داد که به معنای ادامه فعالیت بورس ایران است.
علت انفجار پمپ بنزین در تهران چه بود؟
نماد برتر- حادثه انفجار پمپ بنزین میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران تلفات جانی نداشته است و طبق گفته های رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علت این حادثه بی‌احتیاطی و نبود نظارت بر روند سوخت‌گیری بوده است که نهایی شدن آن به بررسی‌های فنی دقیق نیاز دارد.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
رقم صرفه جویی گیربکس جدید"خمحركه" و تجهیز۵۰ درصدی محصولات ایران خودرو
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی نیرو محرکه با اعلام صرفه جویی۸۷ میلیون یورویی تولید گیربکس شش سرعته گفت: ایران خودرو تا چهار سال آینده نیمی از محصولات را با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد کرد.
قبض برق تهرانیها چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد مشترکان در تهران مشمول طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق رایگان و ۲۰ درصد مشترکان در صورت عدم کاهش مصرف برق خود مشمول ۱۰ درصد افزایش تعرفه برق خواهند شد و مشترکان به راحتی می توانند با نصب اپلیکیشن "برق من" از وضعیت مصرف خود آگاه شوند.
برق‌رسانی به ۶۲۵ روستای فاقد برق تا پایان دولت دوازدهم
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ روستا برق‌رسانی شده است، از برنامه‌ریزی برای برق‌رسانی به ۶۲۵ روستای فاقد برق تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.