07:48 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناوگان

ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون
نماد برتر- شرکت آمازون در راستای کاهش آلایندگی کسب و کار خود تا سال ۲۰۴۰ تعداد ۱۸۰۰ دستگاه ون برقی برای ناوگان تحویل کالای اروپایی خود به شرکت مرسدس بنز سفارش داد.
توسعه خدمات هوشمند بار با فعالیت ۲۰ استارتاپ
نماد برتر- مسوول هوشمندسازی ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از حضور ۲۰ استارتاپ در حوزه حمل‌ونقل بار کشور خبر داد.
مدیریت حمل و نقل عمومی درون‌شهری با یک نرم‌افزار
نماد برتر- عرضه نرم افزاری با عنوان "خط بان" امکان استخراج داده‌های مورد نیاز در حوزه خدمات حمل و نقل عمومی (اتوبوسرانی) را در کشور فراهم کرده است.
اجرای محدودیت‌ در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا
نماد برتر- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از مردم می‌خواهیم مانند گذشته همکاری کنند و از انجام هر گونه سفرهای غیر ضرور جدا چشم پوشی کنند و در صورت اعمال محدودیت‌های مختلف از جمله محدودیت تردد و سفرهای بین جاده‌ای به صورت همه جانبه در مدیریت و اجرای آن همکاری لازم را انجام خواهیم داد.
توسعه دو هزار کیلومتری خطوط ریلی کشور تا پایان دولت یازدهم
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: داشتن برنامه درست و توجه به توان داخلی، باعث توسعه خواهد شد.
شهرداری هم دست به دامان بازار سرمایه شد
نماد برتر- بر اساس اعلام مدیر عامل تامین سرمایه بانک ملت، ۷۳۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای شهرداری شیراز و اصفهان منتشر و تامین مالی صورت گرفت.
مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
ماجرای تعطیلی واگن سازی تهران چیست؟
نماد برتر- اخیرا اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی کامل شرکت واگن سازی تهران مطرح شده است، اما به گفته مدیر عامل این شرکت چون قرارداد جدیدی با شرکت واگن سازی تهران بسته نشده این احتمال وجود دارد که تا انعقاد قرارداد جدید بخش تولید این شرکت فعالیت نداشته باشد، اما بخش تعمیر و نگهداری همچنان فعال خواهد بود.
دو دلیل آسیب پذیری مشاغل خدماتی در بحران کرونا
نماد برتر- یک کارشناس بازار کار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم در دوران کرونا و نقش دستگاه دیپلماسی در تقویت بازار کار، علل آسیب پذیری مشاغل خدماتی و راههای حمایت از کسب و کارها در شرایط کرونا را تشریح کرد.
همکاری ایران و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه هیچ بخشی از کشور را در اختیار کسی نخواهیم گذاشت، گفت: همکاری جمهوری اسلامی و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد و می تواند در شرایط موجود به کشور ما کمک کند.
خودروی مورد نظر را با سامانه دانش‌بنیان ردیابی کنید
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ردیاب هوشمند خودرو را به بازار عرضه کرده است که قادر به ارائه اطلاعاتی چون میزان سرعت، مصرف سوخت و محدوده‌های عبور و مرور خودرو در موقعیت‌های تعیین شده است.
برنامه ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا
نماد برتر- دومین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی صادراتی ایران به ونزوئلا بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی به محل تخلیه می‌رسد و سومین نفتکش نیز روز چهارشنبه به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا خواهد رسید.
تحویل نفت عربستان به آمریکا طولانی‌تر شد
نماد برتر- ابرنفتکشهای حامل نفت عربستان سعودی به مقصد سواحل آمریکا به دلیل کمبود کشتیهای کوچک‌تر مورد استفاده برای انتقال نفت، محموله‌های خود را با تاخیر خالی خواهند کرد.
آخرین وضعیت حمل کالاهای ضروری تا دیروز
نماد برتر- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: طی سه هفته گذشته حمل و نقل کالاهای اساسی و ضروری مردم با کامیون و تریلی 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و حمایت‌های ویژه‌ای از راننده‌های فعال کامیون صورت گرفته است.
لغو پروازهای بین‌المللی استرالیا تا سه ماه آینده!
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا از تعلیق تمامی پروازهای بین‌المللی خود تا ۱۴ ژوئن سال جاری میلادی خبر داد.