00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نانوایی

نظر کمیسیون بازرگانی داخلی درباره قیمت نان
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه قیمت نان باید واقعی شود، تصریح کرد: اگر قیمت نان واقعی نشود مردم بیشتر متضرر می‌شوند، چراکه از کیفیت تولید کاسته می‌شود.
نانوایی‌ها تخلف کردند؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای گذشته شاهد اخباری درباره تغییر قیمت نان بودیم و قیمت‌ها در برخی نانوایی‌ها تغییر کرد که نهایتا اعلام شد باید نرخ‌ها به حالت قبل برگردد تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود. اما نکته قابل توجه این است که تکلیف مبالغی که در روزهای گذشته تحت عنوان افزایش قیمت نان از مردم گرفته شده، چه می‌شود؟
افزایش قیمت "نان" در گیرودار مخالفت
پایگاه خبری راد: در حالی که ستاد تنظیم بازار به نمایندگی از دولت برای افزایش قیمت نان چراغ سبز نشان داد تا به گفته خبازان قیمت این محصول پس از سه سال افزایش یابد، همچنان برخی مخالف این تصمیم هستند و مشخص نیست که طی هفته آینده قیمت نان افزایش می‌یابد یا اینکه تصمیم دیگری برای آن گرفته می‌شود؟
وزارت کشاورزی متولی تولید "گندم" و "آرد"
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کشاورزی تأکید کرد که قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی همچنان بر جای خود باقی است و واگذاری وظایف گندم، آرد و نان در کارگروه تنظیم بازار به وزیر صنعت، معدن و تجارت خدشه ای به این قانون وارد نمی‌کند.
 خلاف قانون نیست!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که واگذاری ریاست کارگروه گندم، آرد و نان به وزارت صنعت، معدن و تجارت خلاف قانون نیست و ارتباطی به قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی ندارد.
سر پل ذهاب گازدار شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی گاز آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای زلزله زده را تشریح کرد.
مطالبات گندمکاران بزودی پرداخت می شود
پایگاه خبری راد- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: براساس قول های داده شده این وجوه بزودی تامین اعتبار و پرداخت می شود.
کاهش ۱۸ تا ۲۱ درصدی سبوس از قوت غالب مردم
پایگاه خبری راد: رئیس دفتر بهبود تغدیه وزارت بهداشت از کاهش ۱۸ تا ۲۱ درصدی سبوس در آردهای نانوایی خبر داد .
نان گران نمی شود!
پایگاه خبری راد - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای گرانی نان نداریم، اعلام کرد: تنها ۱۴ درصد از کالاهای وارداتی به کشور مصرفی هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد