20:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معکوس

نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
تحلیل تکنیکال سهام پالایشگاه اصفهان ، گل گهر و به پرداخت ملت
نماد برتر- حال و آینده سهام سه شرکت بورسی پالایشگاه اصفهان ، گل گهر و به پرداخت ملت توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.
 تولید خودروی برقی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد، متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم تا طراحی‌های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی و نه کپی‌کاری کنیم.
روند صعودی طلای جهانی معکوس شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار، از رکورد بالای اخیرش عقب نشینی کرد.
آغاز شمارش معکوس انتخابات آمریکا در بازار طلا
نماد برتر- تحلیلگران بازار طلا که شمارش معکوس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آغاز کرده اند، می گویند اوضاع معاملات در هفته جاری تحت تاثیر تصویب یا عدم تصویب اقدامات محرک مالی پیش از انتخابات قرار خواهد گرفت.
فرار از زیان به مدد فروش سهام
نماد برتر- در حالی که تراز درآمدی بیمه رازی در نیمه نخست سال جاری بهبود یافته بود اما؛ افزایش ذخایر خسارت موجب شد تا عملیات اصلی زیان‌ساز باشد.
فشار کرونا به معیشت میلیون ها نفر
نماد برتر- بانک جهانی از احتمال سقوط ۸۸ میلیون انسان به ورطه فقر مطلق به دلیل کرونا خبر داد.
پیش بینی نسبت ۵۲ درصدی بدهی دولت به تولید ناخالص داخلی
نماد برتر- طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، نسبت بدهی دولت به تولید ناخالص داخلی ایران در سال ۹۸ حدود ۴۸ درصد و در سال جاری ۵۲ درصد خواهد بود.
شمارش معکوس برای متقاضیان بدحساب مسکن ملی
نماد برتر- پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی برای مرتبه سوم مهلت واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را تمدید و این زمان را ۳۰ مهرماه اعلام کرد، تعداد کسانی که افتتاح حساب انجام دادند ۱.۷ برابر شد؛ مسئولان وزارتخانه هشدار داده اند که در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان اولیه به لیست جایگزین منتقل می شوند.
طلای جهانی به مسیر صعود برگشت
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تجدید نگرانیها نسبت به احیای اقتصادی و ابهام پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزایش یافت.
مدیریت زرشک و عناب به خراسان جنوبی واگذار شود
نماد برتر- استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت زرشک و عناب به عنوان محصولات انحصاری به استان واگذار و سازمان‌های مستقلی برای این امر تشکیل شود که بتوانیم از شرایط کنونی خارج شویم.
تحلیل سه کارشناس از شاخص بورس و پیش بینی ۶ گروه مهم
نماد برتر- سه کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی روند شاخص کل ، وضعیت ۶ گروه مهم همراه با منفی تر نشدن کلیت بازار از شرایط فعلی را پیش بینی کردند .
ریزش غیرعادی بورس و اثر عکس تصمیمات‌ غلط / دو عامل پایان روند فرسایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اثر معکوس تصمیمات غلط و دیر برای بورس، خواهان اعمال سریع دو مورد برای بازگرداندن آرامش و پایان روند فرسایشی شد .
تحلیل تکنیکال بانک پاسارگاد و کارخانجات‌ تولیدی شیشه‌ رازی
نماد برتر- وضعیت حال و آینده سهام دو شرکت بورسی بانک پاسارگاد و کارخانجات‌ تولیدی شیشه‌ رازی توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.
پیش بینی بازگشت رونق به بورس + معرفی ۵ صنعت مقبول/ عوامل ایجاد ترس
نماد برتر- مدیرعامل یک کارگزاری با اعلام عوامل ایجاد جو سنگین ترس در زمان افت شاخص‌، پیش بینی کرد بورس در صورت عملکرد درست متولیان تا اواخر پائیز به رشد و رونق بازگشته و ۵ صنعت مقبول خواهند بود.