08:21 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مراقب

بازی‌هایی مثل فیفا بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد
نماد برتر- عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران درباره مفیدبودن بازی‌های کامپیوتری برای مغز انسان گفت: فواید بازی‌های کامپیوتری تا حد زیادی ثابت شده است، اما در عین حال که مخالفت‌های عدیده‌ای با آن می‌شود. در تحقیقات نشان داده شده است که بازی‌هایی مثل فیفا، بر تصور فضایی و سرعت عمل افراد تاثیر مثبت می‌گذارد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۲۰۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۲ نفر ،طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران و از اول آذر
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، جزییاتی از محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران را اعلام کرد که از اول آذر اجرا می شود.
ترمز تورم آمریکا کشیده شد
نمادبرتر- پس از سه افزایش متوالی، نرخ تورم بزرگترین اقتصاد جهان به مدار نزولی بازگشت.
۴۵۷ فوتی و ۱۱ هزار و ۵۱۷ ابتلای جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۱۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۵۷ تن نیز جان باختند.
کرونا با شناسایی ۱۱۷۸۰بیمار جدید و فوت ۴۶۲ نفر باز هم رکورد زد!
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۷۸۰بیمار جدید و فوت ۴۶۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
رکورد زنی کرونا ادامه دار شد : ۱۰۳۳۹ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۰۳۳۹بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر طی۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
تشخیص زودهنگام بیماری با اینترنت اشیا
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به بهبود کارایی روش‌های حفظ حریم خصوصی در حوزه سلامت محور مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا شدند که به گفته آنها می‎توان از آن برای تشخیص زودهنگام بیماری بهره برد.
ادامه روند هولناک صعود کرونا : شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار و فوت ۴۵۸ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ادامه روند صعودی کرونا از ثبت رکورد هولناک دیگر با شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۸ نفر خبر داد.
رکورد هولناک کرونا در ایران : شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید و فوت ۴۵۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید کرونایی و فوت ۴۵۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته از ثبت رکوردی هولناک خبر داد.
رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ نفر ادامه دار شد
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
تکمیل بالگرد صبا ۲۴۸ از سوی محققان کشور
نماد برتر- ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری علاوه بر اجرای پروژه طراحی و ساخت سامانه کمک ناوبری بصری طرح تولید موتورهای هوایی و تکمیل بالگرد صبا ۲۴۸ را اجرایی کرده است.
احتمال تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری و ممنوعیت تردد یک ماهه استان ها
احتمال تعطیلی یک ماهه کسب و کارهای غیرضروری مراکز استان ها از ساعت ۱۸ هر روز و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به جلسه شنبه ستاد ملی کرونا موکول شد .
تورم ترکیه روی دور صعودی
نماد برتر- نرخ تورم ترکیه مجددا به محدوده ۱۲ درصد نزدیک شد.
تورم سوییس برای نهمین ماه منفی ماند!
نماد برتر- تورم سوییس منفی ۰.۶ درصد اندازه گیری شد.