16:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

خودرو‌های وارداتی غیر قانونی را بشناسید
پایگاه خبری راد: مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت ازمعرفی خودرو‌های وارداتی غیر قانونی به مراجع ذیربط برای برخورد با متخلفان خبر داد.
زارع: قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه‌ای محروم می‌شوند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای محرومیت قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه‌ای خبر داد و گفت که همچنین برای واگذاری یا اجاره کارت بازرگانی مجازات در نظر گرفته شده است.
تعیین جرایم صادرات صوری کالا در کمیسیون اقتصادی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبات جلسه امروز این کمیسیون در جریان بررسی طرح اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.
مصادیق جدید قاچاق ارز مشخص شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی مواد مراعا مانده لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعیین مصادیق جدید قاچاق ارز در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
قیمت خرده‌فروشی سیگار در بازار ایران+ جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس موضوع ماده ۲۲ و ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خرده‌ فروشی سیگار در سال جاری تشریح شد.
۲۵۸ واحد تولیدی استانداردسازی شده در فهرست صادرکنندگان نفتی
پایگاه خبری راد: گمرک ایران، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت نفت، دستورالعمل فرآیندهای صادرات، ترانزیت و سوآپ نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌ها و مشتقات نفتی را اصلاح و برای اجرا ابلاغ کردند و فهرست ۲۵۸ واحد تولیدی استانداردسازی شده نیز ابلاغ شد.
یک مسئول وزارت صنعت: 15 برند خارجی برای تولید پوشاک در کشور معرفی شده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌ها و پیشنهادات اجرایی در بخش مد و طراحی پوشاک با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های مربوطه گردآوری شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد