21:58 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش اوراق

آینده کوتاه مدت بورس و مهمترین پیش‌نیاز رشد بازار + اثر لایحه بودجه
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه ضمن پیش بینی روند معاملات بورس در هفته جاری و اعلام مهمترین پیش‌نیاز بازار برای رشد میان‌ و بلندمدت ، درباره تاثیر لایحه بودجه سال ١٤٠٠ توضیحاتی ارائه کرد.
تحلیل تورم در سه ماهه تابستان ۱۳۹۹
نماد برتر- مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به تحلیل تورم در سه ماهه تابستان ۱۳۹۹ پرداخت.
بورس همچنان درآمد اصلی دولت است و خواهد بود / وعده شرایط متفاوت سال آینده
نماد برتر- رییس جمهور با وعده شرایطی متفاوت در سال آینده گفت: عرضه اولیه و فروش اوراق در بورس به عنوان یکی از منابع درآمدی اصلی در حد مورد نیاز در دستور کار است.
اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی و برگزاری حراج جدید
نماد برتر- ضمن اعلام نتیجه بیست و هفتمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
توضیح "وپارس" درباره افزایش سرمایه ، زمان عرضه اولیه زیرمجموعه و ...
نماد برتر- بانک پارسیان درباره پیش بینی تحقق افزایش سرمایه ۵۰ درصدی، روند تغییرات هزینه تمام شده پول، تسویه بدهی بدهکاران از محل اوراق بدهی و برآورد زمان عرضه اولیه زیرمجموعه توضیح داد.
کارنامه آبان ماهِ کارگزاری‌ها
نماد برتر- شرکت‌های کارگزاری فعال در بازار سرمایه هشتمین ماه سال را با خرید و فروشی بالغ بر ۲۴۰ هزار میلیارد تومان سپری کردند و به این ترتیب میزان معاملات خود از ابتدای سال تا پایان آبان ماه را به ۳۵۸۵ هزار میلیارد تومان رساندند
امیدها به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، تقویت سرمایه‌گذاری و جهش تولید افزایش می‌یابد
نماد برتر- عبدالناصر همتی در یادداشتی از عنایت رهبر معظم انقلاب به کنترل پایه پولی و نقدینگی در جهت مهار تورم و نیز همراهی دولت در تأمین کسری بودجه ۸ ماه اول سال قدردانی و تقدیر کرد.
اوراق خرید دین مصالح ساختمانی در بورس کالا اجرایی می شود
نماد برتر- سازمان بورس درپی ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر انتشار اوراق خرید دین مصالح ساختمانی در بورس کالا زمینه انتشار اوراق را فراهم و ضوابط لازم را ظرف دو ماه تعیین و ابلاغ می کند.
شفاف سازی بانک دولتی از علت عدم اجرای اوراق مشارکت مترو توسط شهرداری
نماد برتر- بانک دولتی رفاه با اعلام علت عدم اجرای اوراق مشارکت مترو توسط شهرداری تهران از حل این مشکل با همکاری بانک مرکزی خبر داد .
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
دارا سوم با سهام سه بانک بزودی عرضه می شود/ توجه اجتناب ناپذیر به بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه توجه به بازار سرمایه اجتناب ناپذیر است از توبیخ، جریمه و سلب صلاحیت مدیران متخلف شرکت های بورسی خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک به زودی عرضه می شود.
معاملات اوراق اختیار فروش تبعی در بازار سرمایه؛ فرصت ها و تهدیدها
نماد برتر- اوراق اختیار فروش تبعی، یکی از بهترین ابزارهای ممکن برای به حداقل رساندن ریسک سیستماتیک در معاملات سهام محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاران با استفاده از این ابزار می‌توانند نسبت به کسب بازده مورد انتظار، اطمینان لازم را کسب کنند.
موافقت بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد نقدینگی با نرخ ۱۹.۵ درصد به بانکها
نماد برتر- بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد تومان نقدینگی با حداقل نرخ ۱۹.۵ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.
نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی ضمن اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (۲۷ آبان ماه سال جاری) اعلام کرد: ‌حراج بعدی اوراق یاد شده در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
۱۰ دلیل برای مخالفت شدید با انتشار اوراق پیش‌فروش نفت
نماد برتر- مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر اینکه انتشار اوراق پیش‌فروش نفت هیچ مزیتی نسبت به اوراق ریالی ندارد، ۱۰ دلیل برای مخالفت اعلام کرد.