09:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عضو شورای عالی بورس

پیش‌بینی‌های اقتصادی با توقع‌مان متفاوت شد
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار گفت: پیش‌بینی‌های اقتصادی، تورم و ... درباره امسال، متفاوت با آنچه توقع داشتیم، بود که در این زمینه عوامل دیگری غیر تحریم‌های آمریکا و ترامپ دخیل هستند.
کشف قیمت مواد اولیه در بورس کالا با ارز آزاد
پایگاه خبری راد: دبیرکل پیشین بورس اوراق بهادار گفت: در سیاست ارزی دولت، کالاهای اساسی ۲۵ قلم همچون غذا و دارو را شامل می‌شود از این رو محصولاتی همچون فولاد را براساس ارز رسمی نباید در بورس کالا عرضه کرد تا شاهد تک قیمتی شدن نرخ محصولات و کاهش التهاب ها در بازار باشیم.
خریداران را از بورس کالا فراری ندهید
پایگاه خبری راد: در شرایطی که سازمان ها و ارگان های ناظر همچون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات و وزارت صنعت و معدن و تجارت بر معاملات و اسامی خریداران مواد اولیه از بورس کالا نظارت کامل دارند، مطرح شدن افشای عمومی اسامی خریداران مواد از بورس کالا با تعجب فعالان و مسئولان بازار سرمایه همراه شده است.
توصیه عبده‌تبریزی به فروشندگان زمین
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: بازار زمین هنوز حباب قیمتی دارد؛ بنابراین اگر فکر کنیم قیمت زمین تغییر کرده و آن را نفروشیم، تصمیم غلطی است. همچنین در مورد واحدهای تجاری حباب قیمتی وجود دارد و هر جایی که بخش زمین ارزش بالایی دارد، حباب قیمتی بروز کرده است.
نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری راد: استاد حسابداری دانشگاه شیراز و مدرس دانشگاه‌های نبراسکا و پنسیلوانیا آمریکا بر نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است
پایگاه خبری راد: استاد حسابداری دانشگاه شیراز تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است.
جذب سرمایه‌گذار خارجی به صورت‌های مالی قابل قبول نیاز دارد
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین منابع مالی، معتقد است که جذب سرمایه‌گذار خارجی نیاز به ارائه صورت‌های مالی قابل قبول دارد.
صفحه قبل | صفحه بعد