21:46 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهروند

واکنش اروپا به ترور و دعوت به خویشتنداری/ آماده باش سفارتخانه‌های اسرائیلی
نماد برتر- اتحادیه اروپا ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرد و سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم انتقام به حال آماده باش کامل درآمده اند.
دفاتر پستی در دوران تعطیلات کرونایی دایر است
‫نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: مردم نگران بسته‌های پستی خود در تعطیلات کرونایی نباشند‬، دفاتر پستی در دوران تعطیلات کرونایی دایر و تمامی خدمات پستی ارایه می‌شود.‬
ریزش دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- شاخص دلار به روند نزولی خود ادامه داد.
صعود دسته جمعی بورسهای جهانی
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهانی سبزپوش شدند.
واکنش ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، ولایتی و... به ترور دانشمند هسته ایی
نماد برتر- ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، وزیر اطلاعات ، ولایتی ، رئیس سازمان انرژی اتمی و... به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ایی واکنش نشان دادند.
تغییر روند حضور کارکنان/ آیا تعطیلی برای همه است؟
نماد برتر- دولت به فاصله یک هفته تصمیم گرفت نحوه حضور کارکنان را از درصدی به تعطیلی تمامی ادارات (به جز خدمات ضروری سازمان)تغییر دهد، اما اینکه تمامی دستگاه های مشمول دست به این تعطیلی بزنند یا نه مشخص نیست، چراکه پیش از این هم در اجرای دورکاری برخی سازمان ها تمایلی به اجرای کامل نداشته اند.
نحوه محاسبه آب‌بهای مشترکان در فصول سرد چگونه است؟
نماد برتر- محاسبه تعرفه آب‌بهای مشترکان در فصول سرد سال به صورت پلکانی انجام می شود و برای پر مصرف ها نیز جریمه لحاظ خواهد شد.
اقتصاد آمریکا در حال بازگشت به شرایط قبل کرونا
نماد برتر- رشد بازبینی شده سه ماهه سوم اقتصاد آمریکا ۳۳.۱ درصد اعلام شد.
قرنطینه چه خسارتی به اقتصاد آمریکا زد؟
نماد برتر- یک تحقیق مشترک فرانسوی-ایتالیایی برآورد کرده است قرنطینه ها حدود ۱۶۸ میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا خسارت زده است.
ریزش بورس ها در آمریکا و اروپا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی قرمزپوش شدند.
فرایند وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار از امروز شروع شد / نحوه دریافت
نماد برتر- وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آخرین وضعیت پرداخت یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار را اعلام کرد که از امروز شروع شد.
خروج ۹۹ میلیون چینی از فقر مطلق
نماد برتر- اکنون تنها ۵.۵ میلیون چینی در وضعیت فقر مطلق هستند.
ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می‌شود
نماد برتر- مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.
سوء استفاده از کمبود روغن ادامه دارد!
نماد برتر- در حالی که اخیرا اعلام شده فروش روغن مصرف خانوار به واحدهای صنفی و مصرف کنندگان منوط به خرید سایر اقلام، از مصادیق فروش اجباری است، ‌ گزارش‌های دریافتی ایسنا نشان می‌دهد همچنان برخی فروشگاه‌ها از کمبود روغن در بازار سوء استفاده می‌کنند.
سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و شرکت بورسی
نماد برتر- با یکپارچه‌شدن QR پرداخت کرایه تاکسی توسط شهرداری تهران، شهروندان در چندین پایانه می‌توانند با اپلیکیشن شرکت بورسی آپ بدون نیاز به استفاده و تماس با کارت یا پول نقد، کرایه بپردازند.