17:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

تصمیم جدید برای کاهش قیمت گوشت
نماد برتر- رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: درصددیم تدابیری اتخاذ شود تا گوشت مستقیما از تولیدکننده به دست مصرف کننده برسد، حلقه های واسط کاهش یابد و پای دلالان به این موضوع باز نشود.
صادرات مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار مرغ و جلوگیری از روند افزایشی قیمت آن ضمن توافق با وزارت جهاد کشاورزی صادرات مرغ را از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
راهکاری اقتصادی برای کاهش آلودگی هوا در تهران
نماد برتر- یک کارشناس برنامه ریزی اقتصادی طرحی به عنوان "راهبرد شرکت‌های کشت و صنعت از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌" مطرح کرده که اجرای این طرح، می‌تواند نقش موثری در کاهش تراکم زیاد جمعیت در شهرها به ویژه تهران و سایر کلان شهرها داشته و از آلودگی‌های آنها بکاهد.
ورود «شهروند» به بورس
نماد برتر- شرکت شهروند به منظور ارتقاء سطح بهره وری از منافع و ظرفیت های ساختاری وارد بورس می شود.
اجرای طرح مطالعه پدافند غیرعامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت
نماد برتر- مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای طرح مطالعه پدافند غیر عامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت خبر داد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
آمادگی تولید اتوبوس برقی در ایران خودرو / رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از رشد ۵۶ و ۴۲ درصدی تولید خودرو های سواری ، سنگین و نیمه سنگین طی سال جاری و صرفه جویی ارزی ۵۰ هزار یورویی خبر داد و گفت: برای تولید اتوبوس برقی آمادگی داریم.
تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
از مشارکت سرمایه گذاران در توسعه عمران شهری در کردستان حمایت می شود
نماد برتر- معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: از مشارکت سرمایه گذاران در توسعه عمران شهری در کردستان حمایت می شود.
رشد ۵.۶ برابری اوراق بدهی دولتی و فروش ۸۸ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- بانک مرکزی از رشد ۳۱۰ درصدی انتشار اوراق مالی دولت و فروش ۱۰۲ هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
شهرداری با عرضه سهام «همشهری» و «شهروند» وارد بورس می‌شود
نماد برتر- اعضای شورای شهر کلیات لایحه شهردار تهران درباره برنامه عملیاتی اقدامات و زمان‌بندی اجرایی جهت عرضه سهام‌های شرکت خدماتی شهروند و موسسه همشهری در بازار سرمایه را تصویب کردند.
آب شرب باکیفیت به کدام روستاهای جنوب تهران رسید؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: در زمان کوتاه سپری‌شده از یکپارچه‌سازی خدمات آبفای روستایی و شهری، ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری با جمعیتی افزون بر ۲۶۳ هزار نفر از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالا برخوردار شده‌اند.
باید قوانین متناقض را از سر راه حکمرانی فضای مجازی برداریم
نماد برتر- به گفته کارشناسان، ضرورت تحقق دولت الکترونیکی، تدوین قوانین در حوزه فضای مجازی، اصل شفافیت و آزادسازی داده‌هاست و باید قوانین متناقض را از سر راه حکمرانی فضای مجازی برداریم.
پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست
نماد برتر- به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اپراتورها در پروانه خود متعهد شدند که تمام شهر را از نظر آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان‌ها، پارک‌ها و پاساژهای متعارف را در بر می‌گیرد.