08:39 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آما

روسیه ۸ میلیون آی پی مسدود شده را باز کرد
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه اعلام کرد بیش از ۸ میلیون آی پی که به دلیل فیلترینگ تلگرام از در دسترس کاربران خارج شده بود، مجددا فعال شد.
تولید نفت روسیه از مرز ۱۱ میلیون بشکه عبور کرد
خبرگزاری اینترفکس به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: تولید نفت روسیه در نخستین هفته ژوئن به ۱۱.۱ میلیون بشکه در روز افزایش پیدا کرده است.
دورنمای انرژی خورشیدی ابری شد
پایگاه خبری راد: اقدام غیرمنتظره چین برای کاهش مشوقها برای انرژی خورشیدی، باعث شد تحلیلگران پیش بینی های خود برای نصب تاسیسات جهانی در سال جاری را تنزل دهند.
اختلاف مالیاتی آمازون و دولت استرالیا بالا گرفت
پایگاه خبری راد: آمازون اعلام کرد به منظور مقابله با قوانین جدید مالیات بر خرید استرالیا، دسترسی خریداران این کشور را بر روی وب سایت های جهانی خود متوقف می کند.
گوگل ارزشمندترین برند جهان شد
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار منتشر شده، شرکت گوگل ارزشمندترین برند جهان شناخته شد.
اسپیکر آمازون جاسوس خانگی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره حاکی است که اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به دستیار صوتی الکسا، مکالمات صوتی میان یک زن و شوهر آمریکایی را ضبط و برای یکی از دوستان آن‌ها ارسال کرده است.
اسپیکر هوشمند گوگل گوی رقابت را از آمازون ربود
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افزایش محبوبیت اسپیکرهای هوشمند آمازون، گوگل توانسته است اسپیکرهای هوشمند بیشتری را در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فروش برساند.
اپل ثروتمندتر از آمازون است؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان مالی به تازگی مدعی شده‌اند که سودآوری اپل از شرکت آمازون بعنوان بزرگترین رقیب هموطن خود، بسیار بیشتر است.
آمازون ۳۰۰۰ نیروی جدید در کانادا استخدام می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون اعلام کرد قصد دارد با استخدام نیروی جدید، فعالیت خود در شهر ونکوور کانادا را گسترش دهد.
آمازون هم راه دور زدن فیلترینگ را بست!
پایگاه خبری راد: تنها یک هفته پس از آنکه گوگل با مسدودسازی سرویس domain fronting خود، راه دور زدن فیلترینگ را بست، حالا آمازون نیز به دنباله‌روی از گوگل همان اقدام را انجام داد.
ثروت ثروتمندترین فرد جهان در دو روز ۹ میلیارد دلار افزایش یافت
پایگاه خبری راد: جف بزوس- مدیر عامل آمازون- که تنها فرد با ثروت بالای ۱۰۰ میلیارد دلار در جهان محسوب می‌شود با بالاتر رفتن قیمت سهام شرکت آمازون موفق شد در تنها دو روز، ۹ میلیارد دلار به ثروتش اضافه کند.
اسپیکرهای هوشمند آمازون جاسوسی می‌کنند
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی در یافته‌اند که اسپیکرهای هوشمند الکسای آمازون قابلیت شنود و جاسوسی از کاربران را دارند.
رکود در بازار سرمایه شرکت ها را برای ورود به بورس مردد می‌کند
پایگاه خبری راد: علی رغم برنامه بورس تهران برای ورود حداقل ۱۲ شرکت جدید به بورس در سال ۱۳۹۷، ابهامات اقتصادی و رکود نسبی در بازار سرمایه باعث شده شرکت ها برای ورود به بورس مردد شوند.
توجه ویژه مخابرات ایران به حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه هدف حکم می‌کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت از کالای ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشد.
۱۰ شرکت جذاب مورد علاقه کارجویان
پایگاه خبری راد: به گفته شبکه کاریابی "لینکدین"، کارجویان به شرکت "آمازون" بیش از سایر شرکت‌ها رزومه می‌فرستند.