11:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان ملی استاندارد ایران

سکوت سازمان استاندارد یک‌ماهه شد
پایگاه خبری راد: یک‌ماه از وعده سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر اجرای فاز دوم استانداردهای ۸۵‌گانه گذشت و همچنان مشخص نیست که خط تولید کدام خودروها در این مرحله متوقف می‌شود.
چهار عضو شورای عالی استاندارد منصوب شدند
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور به پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و در حکمی، محمدرضا نعمت‌زاده، حسین محمدنبی، مسعود برومند و مظفر اعوانی را برای یک دوره چهارساله به عنوان اعضای شورای عالی استاندارد منصوب کرد.
تصویب استانداردهای ملی سوخت‌های زیستی/ضرورت بهره‌مندی از توانایی شرکتهای دانش‌بنیان در این حوزه
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب استانداردهای ملی سوخت‌های زیستی در کشور خبر داد.
از توقف تولید خودروهای غیر استاندارد خبری نیست!
پایگاه خبری راد: درحالی که ابتدای تیرماه سال جاری به عنوان موعد زمانی اجرای فاز دوم طرح استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی تعیین شده بود، اما با گذشت حدود ۱۰ روز از اولین ماه تابستان، خبری از توقف خط تولید خودروهای غیر استاندارد نیست!
خطر تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری در کمین سلامت مردم
پایگاه خبری راد: بعد از گذشت بیش از دو سال از آغاز ممنوعیت تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری، باز هم موتورسیکلت‌سازان قصد تولید این دستگاه آلاینده را دارند.
مخالفت با تعویق یکساله استاندارهای ۸۵گانه‌ خودرویی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی استاندارد ایران در آستانه فاز دوم اجرای طرح استانداردهای ۸۵گانه‌خودرویی تاکید کرد که موعد زمانی و موارد استانداردهای تعیین شده دچار تغییر نمی‌شود.
فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان
پایگاه خبری راد: پس از توقف خط تولید ۲۳ مدل خودرو در فاز اول اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرویی، کمتر از یک ماه تا اجرای فاز دوم این طرح باقی مانده و در تیر امسال مشخص خواهد شد چه تعداد خودروی دیگر با توقف خط تولید روبرو می‌شوند.
خطر تعطیلی خط تولید، بیخ گوش خودروسازان داخلی
پایگاه خبری راد: پس از توقف خط تولید ۲۳ مدل خودرو در فاز اول اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرویی، کمتر از یک ماه تا اجرای فاز دوم این طرح باقی مانده و در تیر امسال مشخص خواهد شد چه تعداد خودروی دیگر با توقف خط تولید روبرو می‌شوند.
محصولات «ایسوزو» و «بنز»، خودروی حمل جوجه می شود
پایگاه خبری راد:بخش خصوصی با همکاری شرکت هلندی برای داخلی سازی کابین های حمل جوجه تحت لیسانس Van Ravenhost توافق کرده است بطوری که بخشی از بازار جهانی این شریک هلندی در منطقه به ایران داده می شود.
سفر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد گلستان گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای شرکت در نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ 17 الی 20 اردیبهشت ماه سال جاری به گلستان سفر می‌کند.
توسعه همکاری‌های 2 پژوهشگاه در حوزه تجدیدپذیرها/ایجاد آزمایشگاه مرجع تست تجهیزات خورشیدی درکشور
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشکده محیط زیست پژوهشگاه نفت از همکاری علمی این پژوهشگاه با پژوهشگاه نیرو خبر داد و گفت: این همکاری در راستای تولید فناوری‌هایی برای تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر و کاهش مصرف انرژی است.
بازرسی اجباری آسانسورها در بن‌بست!
پایگاه خبری راد: با گذشت بیش از یک سال از وعده اعلام شده در ارتباط با اجرای طرح اجباری بازرسی ادواری آسانسورها، این تصمیم بسیار مهم کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که به نتیجه نهایی برسد.
استانداردهای ایران سختگیرانه نیست/ اول مصرف‌کننده بعد تولیدکننده
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان این‌که حمایت از مصرف کنندگان در اولویت اول و حمایت از تولیدکنندگان در اولویت دوم قرار دارد، گفت: به طور حتم با تولیدکنندگان متخلف برخورد خواهد شد.
خط و نشان مجدد پیروزبخت برای"خودروسازان"
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی استاندارد ایران مجددا با خودروسازان در ارتباط با رعایت استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی از ابتدای دی‌ماه سال جاری اتمام حجت کرد.
۱۲ کالای صادراتی به عراق بازرسی نمی‌شوند + اسامی
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ۱۲ کالای صادراتی از ایران به عراق بازرسی استاندارد نمی‌شوند که قرار است این تعداد کالا به ۵۰ مورد افزایش یابد.