18:56 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دومین بار

برپایی کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در بهمن‌ماه/اختصاص یک کمیته ویژه به صنعت
پایگاه خبری راد: شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران ۲ الی ۴ بهمن ماه با شعار "توسعه پایدار در صنایع ایران" در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز برای دومین بار متوالی در سال جاری میلادی درخصوص افت شدید سودآوری این خودروساز آلمانی هشدار داده است.
 انفصال از خدمتم به بازار ارز ربطی نداشته است
پایگاه خبری راد: رئیس کل سابق بانک مرکزی طی نامه‌ای به رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت او و برخی از کارکنان بانک مرکزی ربطی به بازار ارز نداشته است.
مرد ۱+۱۲ وزارت امور اقتصادی و دارایی کیست؟
پایگاه خبری راد: شمارش معکوس برای معرفی سیزدهمین وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران اغاز شده است. گفته می‌شود هفته آینده موعد معرفی وزیر امور اقتصادی و دارایی در کنار دو وزیر دیگر کابینه دوازدهم است. وزیر آینده امور اقتصادی و دارایی رروزهای سختی را در پیش دارد.
بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را مجددا افزایش داد
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی آمریکا با توجه به شرایط مطلوب اقتصاد این کشور در تازه‌ترین اجلاس خود تصمیم گرفت برای دومین بار در سال جاری نرخ بهره را افزایش دهد.
گوگل هم‌چنان حرف اول را می‌زند
پایگاه خبری راد: تازه ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که باز هم اسپیکرهای هوشمند گوگل از رقیب همیشگی خود یعنی آمازون سبقت گرفته است.
همه راضی، مشکل کجاست؟
پایگاه خبری راد: به‌رغم موافقت‌های ضمنی مسوولان شهری و حوزه موسیقی با برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان، این پیشنهاد تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.
آقای وزیر برای تامین"بطری" آستین بالا زد
پایگاه خبری راد: صنایع مرتبط با مواد اولیه بطری در جلسه‌ای اختصاصی با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد خود را در مورد حذف مرحله خرید تولیدکنندگان پریفورم از بورس ارائه می‌کنند و در خصوص قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی با توجه به بسته جدید ارزی دولت مسائل مورد نظر خود را مطرح خواهند کرد.
استیضاح وزیرکار کارگشاست؟
پایگاه خبری راد: علی ربیعی باید روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد و ۱۴۹ روز پس از اولین استیضاحش در مجلس و دریافت رای اعتماد از نمایندگان، برای دومین بار استیضاح شود. استیضاحی که خودش آن را «عجیب» می‌داند.
آلوده‌ترین و پاک‌ترین شهرهای جهان
پایگاه خبری راد: دو سوم جمعیت جهان در مناطقی زندگی می‌کنند که دارای آلودگی هوا ناشی از دود اگزوز، صنعت و سوزاندن چوب است.
صادرات مواد اولیه بطری ممنوع شد/خلاء نظارتی برای مقابله با جولان دلالان داخلی
پایگاه خبری راد: شاید ممنوعیت صادرات مواد اولیه بطری در راستای کمبود و گرانفروشی این مواد اثر گذار باشد اما به طور حتم مهم‌ترین مشکل صنعتگرانی که مواد اولیه بطری مهم ترین ملزوم آن ها برای فعالیت است، داخلی بوده و مربوط به گرانفروشی و احتکار سودجویانی است که از بورس اقدام به خرید "پت" می‌کنند.
فاز دوم افزایش قیمت آب‌معدنی/ هر بطری ۱۰۰۰ و ۱۶۰۰ تومان شد
پایگاه خبری راد: پس از آنکه قیمت آب بسته بندی معدنی و آشامیدنی چندی پیش افزایش یافته بود برای دومین بار از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش قیمت مواجه شد.
کار به نامه‌نگاری محرمانه به وزیر کشید
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع و مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای محرمانه به محمد شریعتمداری، پیشنهاداتی را به‌منظور ساماندهی وضعیت تامین مواد اولیه بطری ارائه کرده‌ که با موافقت وزیر، ابلاغ آن جهت اجرا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
چرخش سیاست تولید عربستان با یک پیام
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار گفت: به نظر می رسد عربستان سعودی رویکرد خود در قبال تولید نفت را بدنبال تکرار حملات توییتری رییس جمهور آمریکا تغییر داده است.
سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در شرکت‌های تحت مدیریت زنان
پایگاه خبری راد: بانک "گلد من ساکس" اعلام کرد برای کاستن از شکاف جنسیتی در زمینه سرمایه‌گذاری، ۵۰۰ میلیون دلار به شرکت‌هایی که مالکیت یا مدیریت آن‌ها در اختیار زنان است یا توسط زنان تاسیس شده‌اند تزیرق می‌کند.