09:52 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دسترسی به اینترنت

بالون‌های نسل چهارم گوگل به آسمان رفتند
پایگاه خبری راد: شرکت آلفابت بعنوان شرکت مادر گوگل، اعلام کرده است که برای مردم پورتوریکوی توفان زده بالن‌های نسل چهارم ال تی ای را عرضه کرده است.
داستان ما، زبان مادری، اینترنت و جهان‌ دیجیتالی منزوی‌
پایگاه خبری راد: اینترنت از قطعات کوچک و در حال حرکت اطلاعات و گفت‌وگوهای هم‌زمان تشکیل شده و هیچ مرز مشخصی ندارد. اصولا چیز مبهمی است مثل ابری که مادامی که به صفحه مانیتور خیره شده‌ایم بالای سرمان شناور است.
ارزان‌ترین اینترنت متعلق به کدام کشورهاست؟
پایگاه خبری راد: فهرستی از شش کشور جهان که دارای ارزان‌ترین نرخ اینترنت هستند منتشر شده که در این رده بندی اوکراین در رتبه نخست جای گرفته است.
کی و کجا وای‌فای رایگان می‌دهند؟
پایگاه خبری راد: اگرچه امروزه بسته‌های اینترنتی اپراتورها برای اکثر گوشی‌های هوشمند فعال است، اما همچنان نیاز به وای‌فای در برخی اماکن و در شرایطی که به هر دلیل اینترنت گوشی فعال نیست، حس می‌شود. به همین دلیل وزیر ارتباطات به اپراتورها توصیه کرده وای‌فای رایگان با حجمی مشخص را در مکان‌های عمومی به کاربران ارائه دهند؛ اتفاقی که مشابه آن در دنیا مرسوم است.
رشد ۳۵ برابری دسترسی به اینترنت در کشور
پایگاه خبری راد: سرانه دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت طی چهار سال گذشته از رشد ۳۵ برابری برخوردار و به ۳۵ کیلوبیت بر ثانیه رسیده است.
سیم‌کارت‌های‌ «شاتل موبایل» با پیش‌شماره 0998 می آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از تخصیص پیش شماره منحصربه‌فرد 0998 با کد یک از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد