05:53 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دادستان کل کشور

بانک ها بخشنامه‌های بانک مرکزی را دور می‌زنند!
پایگاه خبری راد: ​عضو خانه صنعت ایران با اشاره به اینکه پس از پرداخت وام، بانک‌ها قانون‌گریزی می‌کنند، گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که صاحبان صنعت با آن روبرو هستند و برایشان دردسر می‌شود، نوع برخورد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، دریافت سود و توجه نکردن یا دور زدن قوانین و بخشنامه‌های بانک مرکزی است.
50 نفر از اعضای مافیای قاچاق کالا و خودرو دستگیر شدند!
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : 50 نفر از مافیای قاچاق کالا و خودرو بازداشت شده اند.
 تیر نظام در فضای مجازی دقیقا به هدف اصابت نموده است
پایگاه خبری راد: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: منتظر تحریم از سوی آمریکا بودم و این تحریم‌ها برای من تازگی ندارد.
صدور مجوز به وب‌سایت‌های گردشگری از سوی سازمان میراث ممنوع شد
پایگاه خبری راد: هیات مقررات‌زدایی، صدور مجوز کسب و کار در فضای مجازی را در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.
اعلام آمادگی روسای قوای مقننه و قضائیه برای حمایت از تلاش‌های دولت برای حل چالش‌های اصلی اقتصاد
پایگاه خبری راد: نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه، صبح امروز، به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور رؤسای مجلس و قوه قضائیه تشکیل شد.
۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند
پایگاه خبری راد: شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
اساسنامه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: اساسنامه صندوق تأمین خسارت‌های بدنی از سوی معاون اول رییس‌جمهور در روزنامه رسمی کشور ابلاغ شد.
 فعالیت صنفی در بستر تلگرام ممنوع است
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور می‌گوید در جلسه‌ای که در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور برگزار شده، مقرر شده است که اگر واحدهای صنفی به فعالیت صنفی یا تبلیغاتی در تلگرام ادامه دهند، وزارت صنعت و مراجع صنفی اقدامات قانونی لازم را بعمل آورند.
سعید مرتضوی درخواست اعاده دادرسی کرده است/ مساله ارز با بگیر و ببند حل نمی‌شود
پایگاه خبری راد: معاون اول قوه قضاییه از صدور حکم بدوی دادگاه متهمان پرونده حمله به مجلس و حرم امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: حکم پرونده صادر شده و چون قطعی نیست از بیان جزییات معذورم.
فیلتر تلگرام دائمی و قطعی است/ داشتن اختیارات وسیع قانونی مختص قضات ایران نیست
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور با انتشار متنی تاکید کرد که تلگرام به هیچ وجه رفع فیلتر نخواهد شد.
توضیحات خرم‌آبادی درباره فیلترینگ تلگرام
پایگاه خبری راد: معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی مطلبی را در خصوص میزان موفقیت فیلتر تلگرام در روسیه به رشته تحریر در آورده است.
شروط ادامه فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی در ایران
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: اگر پیام رسان خارجی فعال در ایران دستور مقام قضایی را در خصوص حذف محتوای مجرمانه در کانال‌ها و صفحه‌های عمومی اجرا نکند، مسئول است.
آئین‌نامه حمایت حقوقی از فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی تصویب و ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: آئین‌نامه حمایت حقوقی از فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی توسط ریاست محترم قوه قضاییه تصویب و به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده است.
برای کیفیت بنزین کشور هیچ‌کاری نمی‌توان کرد؟
پایگاه خبری راد: پرونده آلودگی بنزین پایتخت نه تنها بسته نمی‌شود، بلکه هر چند وقت یک‌بار فصل جدیدی از آن گشوده می‌شود و همواره انگشت اتهام این آلودگی به سوی وزارت نفت و پایین بودن استاندارد پایین بنزینی است که در پالایشگاه‌های کشور تولید می شود.
دلایل سقوط هواپیمای ATR بررسی شود
پایگاه خبری راد: رئیس قوه قضاییه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان، از دادستان کل کشور خواست با تشکیل کمیته ای علت وقوع حادثه را بررسی و نسبت به برخورد قانونی با مقصرین اقدام کند.