18:12 | سه شنبه 24 تير 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خطوط ریلی

کدام یک به تعهداتش عمل نکرد؛ وزارت راه یا ذوب آهن؟
پایگاه خبری راد: در روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت یازدهم با حضور وزرای راه و صنعت در اصفهان، قراردادی امضا شد که می‌توانست یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصادی ایران را فعال کرده و به مرحله خوداتکایی برساند. موضوعی که با گذشت حدود پنج سال هنوز سرنوشت نامعلومی دارد.
جزییات طرح اتصال ایستگاه‌های مترو به ایستگاههای راه آهن
مدیر عامل شرکت متروی تهران جزئیاتی در مورد طرح اتصال ایستگاه‌های مترو به ایستگاههای راه آهن ارائه کرد.
بر حمل و نقل در دولت دوازدهم چه گذشته است؟
پایگاه خبری راد: پس از ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت دوازدهم از سوی رییس جمهوری به مردم وزارت راه و شهرسازی نیز عملکرد خود در حوزه‌های مختلف را تشریح کرده که نشان دهنده توسعه قابل توجه زیرساخت‌های حمل و نقل در این دوره است.
آغاز تجارت هند و افغانستان از مسیر ایران
پایگاه خبری راد: هند نخستین محموله گندم به افغانستان را از طریق دریا و از بندر استراتژیک چابهار به افغانستان ارسال کرد و مسیر تجاری جدید را آغاز کرد که پاکستان را دور می‌زند.
مسیر اصفهان -شیراز ۱۴۱ کیلومتر کوتاه‌تر شد
پایگاه خبری راد: با افتتاح ۱۵ کیلومتر از آزادراه غرب اصفهان، مسیر اصفهان -شیراز ۱۴۱ کیلومتر کوتاه‌تر شد.
راه‌آهن آستارا ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است در صورت رسیدن منابع اعتباری لازم می‌توان انتظار داشت راه‌آهن آستارا ظرف یک برنامه چهار ساله به بهره‌برداری برسد.
ادامه راه قبلی به ترکستان است/صدور ۲۸ بخشنامه تجارت در ۲۵ روز!
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران وضعیت اقتصادی دولت‌های نهم تا دوازدهم را تشریح کرد و توضیحاتی درباره نتایج برجام و نحوه استفاده بخش خصوصی از این شرایط ارائه و تصریح کرد که دولت دوازدهم اگر به راه قبلی ادامه دهد و به همان ترتیب مسکن‌وار و تصمیمات مقطعی پیش رود آخر این راه به ترکستان است؛ لذا برای موفقیت در اقتصاد فقط باید اقتصاد آزاد را بپذیریم اما مسیر دو ماه گذشته نشان دهنده اصلاح اساسی نیست.
نفس‌های آخر جاده‌های حومه‌ای تهران!
پایگاه خبری راد: پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم برای محوریت یافتن ریل با عنوان اصلی‌ترین پایه حمل و نقل کشور باعث شده در طول چهار سال گذشته مقدمات قابل توجهی برای گسترش نفوذ قطار در زندگی مسافران به وجود بیاید و از این رو وزیر راه و شهرسازی امیدوار است در آینده نه چندان دور مسافران شهرهای حومه‌ای تهران قطار را برای رفت و آمد انتخاب کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد