03:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خشکبار

قیمت اقلام خوراکی شب عید چند؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
آموزش بیش از همه چیز گران شده است!
پایگاه خبری راد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در زمینه جزئیات تورم اسفند ماه در گروه کالاهای غیرخوراکی و خدمات، تورم سالانه آموزش با 11.3 درصد صدرنشین است.
حال و هوای بازار بزرگ تهران در آستانه نوروز
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ‌تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
آجیل شب عید چند؟!
پایگاه خبری راد: درآستانه فرا رسیدن سال نو بازار آجیل و خشکبار نیز داغ شده است.
بازار آجیل و خشکبار زودتر از موعد داغ شد!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها از بازار بزرگ تهران نشان می‌دهد که آجیل و خشکبار در فاصله کمتر از دو هفته به پایان سال از رونق زیادی برخوردار است و در میان انواع آجیل، آجیل های مخلوط و چند مغز طرفداران بیشتری دارد.
بادام‌ هندی‌های قاچاق هنوز جولان می‌دهند!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می‌گوید این محصول قاچاق، به گونه‌ای قانونی وارد و عرضه می‌شود و مشخص نیست چرا مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای برای ممنوعیت واردات این محصول نمی‌دهند.
حجم روابط تجاری با ایتالیا به 5 میلیارد رسید
پایگاه خبری راد: رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا گفت: قبل از تحریم حجم مبادلات تجاری ایران با ایتالیا به 8 میلیارد دلار می‌رسید اما از دوران تحریم این حجم کاهش چشمگیری داشته است. در شرایط پسابرجام بار دیگر روابط تجاری افزایش یافت.
کمبود آجیل شب عید نداریم + قیمت در نمایشگاه‌های بهاره
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت‌: هیچ کمبودی برای تامین آجیل و خشکبار شب عید مورد نیاز مردم وجود ندارد و قیمتی که برای نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته‌ایم، کیلویی ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان است.
تا اردیبهشت ۹۷ هیچ‌چیز گران نمی‌شود/راه‌اندازی پنج نمایشگاه بهاره در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی‌های مردم با حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف پیش‌بینی کرده‌ایم.
قیمت کالاهای اساسی در دی ماه چقدر افزایش یافت؟
پایگاه خبری راد: براساس اطلاعات مرکز آمار ایران در دی ماه سال جاری قیمت برنج ایرانی و گوشت گوسفندی نسبت به آذر ماه تغییر محسوسی نداشته است و قیمت برنج خارجی حدود شش درصد افزایش یافته است.
خداحافظی صادرات پسته با روزهای اوج
پایگاه خبری راد: آمارهای رسمی گویای آن است که در سال ۲۰۱۶ میلادی از نظر ارزش صادرات، پسته آمریکا صادراتی به مراتب بیشتر از ایران داشته است.
پسته لوکس ۷۰ هزار تومان است/ پسته فندوقی بخرید ارزان‌تر است!
پایگاه خبری راد: در حالیکه بازار در آستانه شب یلدا نشان از افزایش قیمت پسته دارد، رئیس انجمن پسته معتقد است که گرانی در بازار وجود ندارد و قیمت منطقی این محصول کیلویی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است و پسته لوکس قیمت ۷۰ هزار تومانی داردکه مردم می‌توانند برای شب یلدا از پسته‌های فندوقی و ارزان‌تر استفاده کنند که از نظر مواد مغذی و کیفیتی تفاوتی با پسته‌های ۷۰ هزار تومانی ندارد.
پسته ماست، خودمان باید صادر کنیم!
پایگاه خبری راد: شاید بتوان گفت یکی از جالب‌ترین خبرهای اقتصادی امروز اظهار نگرانی رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار از ورود اتباع افغان به تجارت پسته در ایران بود.
ممنوعیت صادرات به سوریه فقط برای چند قلم کالاست
پایگاه خبری راد: معاون دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت در پاسخ به صحبت‌هایی که مبنی بر ممنوعیت صادرات کالای ایرانی به سوریه مطرح می‌شود اظهار کرد: این ممنوعیت مربوط به چند قلم کالای خاص می‌شود.
سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه
پایگاه خبری راد: نایب رییس خانه صنعت ایران از تعیین سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه خبر داد.