06:15 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقف تولید

هشدار صنعتگران یزد از احتمال تعطیلی واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: صنعتگران استان یزد با صدور بیانیه‌ای، راهکارهای پیشنهادی خود برای خروج کشور از بحران اقتصادی کنونی را ارائه کردند.
تولید تندر ۹۰ و ساندرو متوقف نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی تاکید کرد تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو متوقف نخواهد شد.
توقف خط تولید 8 خودرو به دلیل مصرف بالای سوخت+ اسامی
پایگاه خبری راد: دستور توقف تولید هشت خودروی جدید از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به دلیل مصرف سوخت بالا صادر شد.
احتمال افزایش مجدد قیمت آب معدنی و آشامیدنی!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن تولید کنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی از افزایش ۳۶۰ درصدی قیمت مواد اولیه تولید بطری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اعلام کرد: هرچند در ابتدای سال قیمت‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته، اما با توجه به شرایط فعلی باید منتظر افزایش قیمت مجدد آب‌های معدنی و آشامیدنی باشیم.
سقوط چشمگیر قیمت‌ نفت در هفته پرتلاطم
پایگاه خبری راد: نفت در معاملات روز جمعه تغییر قیمت چندانی نداشت اما با نوسانات شدیدی که در هفته جاری تجربه کرد با کاهش قیمت هفتگی قابل توجهی روبرو شد.
افزایش قیمت نفت برای جبران ضرر سنگین
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز پنج شنبه پس از اینکه لیبی اعلام کرد صادرات نفت را ازسرخواهد گرفت، افزایش یافت و بخشی از ضرر سنگین روز گذشته را جبران کرد.
از توقف تولید خودروهای غیر استاندارد خبری نیست!
پایگاه خبری راد: درحالی که ابتدای تیرماه سال جاری به عنوان موعد زمانی اجرای فاز دوم طرح استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی تعیین شده بود، اما با گذشت حدود ۱۰ روز از اولین ماه تابستان، خبری از توقف خط تولید خودروهای غیر استاندارد نیست!
توقف تولید نفت در منطقه صفر میان عربستان و کویت
پایگاه خبری راد: تولید نفت در منطقه صفر میان عربستان سعودی و کویت تا زمانی که دو طرف به توافق برسند، متوقف شده است.
ابهام در سرنوشت "خودروهای مشارکتی"
پایگاه خبری راد: خروج آمریکا از برجام و مواضع برخی شرکت‌های خارجی، سرنوشت خودروهای مشارکتی تولیدی در ایران را در ابهام قرار داده است.
تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری به کام واردکنندگان و به ضرر مردم
پایگاه خبری راد: در پی درخواست وزارت صنعت و وزارت کشور برای صدور مجوز جدید به منظور پلاک‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری، یک کارشناس حوزه آلودگی هوا تاکید کرد: تولید موتورهای کاربراتوری نه به نفع اجتماع و نه به نفع اقتصاد کشور است بلکه تنها باعث سود میلیاردی واردکنندگان قطعات موتور می‌شود.
اختلاف ۹۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار خودرو/ مسوولان کجایند!؟
پایگاه خبری راد: در چند هفته اخیر بازار خودرو به شدت ملتهب شده است. فاصله بین قیمت کارخانه و بازار خودروها به شدت افزایش یافته و هیچ مقامی هم پاسخگو نیست.
خطر تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری در کمین سلامت مردم
پایگاه خبری راد: بعد از گذشت بیش از دو سال از آغاز ممنوعیت تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری، باز هم موتورسیکلت‌سازان قصد تولید این دستگاه آلاینده را دارند.
پژو دو سرِ باخت!
پایگاه خبری راد: پژو برای بازگشت دوباره به ایران هم غرامت پرداخت کرده و هم مجبور به سرمایه‌گذاری شده بود. این شرکت با اعلام تعلیق فعالیت‌ها در ایران بازنده دو سر باخت شرایط جدید است.
تولید 2 مدل خودروی DS متوقف می شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی DS برای حمایت از برندهای جدید خود در آینده، 2 مدل از محصولات فعلی خود را کنار خواهد گذاشت.
تحلیلی بر دلایل افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر
پایگاه خبری راد: در ماه‌های اخیر قیمت خودرو روند صعودی پیدا کرده است. با توجه به جایگاه خودرو در سبد دارایی‌های خانوار بحث منطقی بودن یا توجیه‌پذیر بودن قیمت خودرو مطرح می‌شود.