09:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تفاهمنامه

تشدید احتمال قاچاق شیرخشک به خارج از کشور!
پایگاه خبری راد: چند روزی است که بحث کمبود شیرخشک و پوشک به مسائل بغرنج والدین تبدیل شده است.
مردم با خیال راحت در بانک‌ها سپرده‌گذاری ارزی کنند
پایگاه خبری راد: خسرو فرحی - مدیرعامل پست بانک، در مورد بسته ارزی، ارزهای دیجیتال و باجه‌های بانکی و همچنین وام‌های اشتغالزا مسائلی را مطرح کرد.
انعقاد دو تفاهم‌نامه برای تامین سرمایه کسب‌وکارهای نوپا در بوشهر
پایگاه خبری راد: دو تفاهمنامه برای تامین سرمایه در کسب و کارهای نوپا در بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.
استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت و کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی منعقد شد.
تجارب ایران در حمایت از زنان و خانواده می‌تواند به کشورهای مسلمان کمک کند
پایگاه خبری راد: وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان اندونزی در حاشیه امضای تفاهم نامه بین دو کشور ایران و اندونزی، اقدامات ایران در زمینه حمایت از زنان و کودکان را ستود و از آنها به عنوان نمونه بسیار خوبی که می تواند به کشورهای اسلامی دیگر نیز کمک کند، یاد کرد.
نوبخت: برای ایجاد شغل منتظر ترامپ نیستیم
پایگاه خبری راد:سازمان‌های برنامه و بودجه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق توسعه ملی، برای ایجاد ۱۹۰ هزار شغل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که سهمی از یک میلیون شغل مورد تعهد دولت در قانون بودجه سال ۹۷ است، تفاهم‌نامه امضا کردند.
پرداخت 1300 میلیارد تومان جوایز صادراتی در حوزه فرش
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: با همکاری سازمان توسعه صادرات یک هزار و 300 میلیارد تومان جوایز صادراتی برای صادرکنندگان فرش پرداخت می‌شود.
6 میلیون ایرانی از محل فرش ارتزاق می‌کنند
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در حال حاضر 6 میلیون ایرانی از محل تولید و عرضه فرش دستباف در کشور ارتزاق می‌کنند.
ATR ها در ارومیه نفس تازه کردند
پایگاه خبری راد: 5 فروند هواپیمای جدید خریداری شده از شرکت ای تی آر ( ATR )، از ساعت هفت تا 7:30 امروز (یکشنبه) در این فرودگاه جهت سوخت گیری فرود آمدند.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
تفاهمنامه وزارت ارتباطات و کتابخانه ملی منعقد شد
پایگاه خبری راد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ با هدف گسترش زبان و محتوای فارسی در وب و اشاعه میراث مستند به ایرانیان، تفاهمنامه‌ای را منعقد کردند.
نمی‌توانیم سرنوشت بخش ریلی را به تولید یک کارخانه گره بزنیم
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قرارداد این وزارتخانه با یک شرکت داخلی برای تولید ریل، گفت که نمی‌توان سرنوشت کل بخش ریل را به تولید یک کارخانه گره زد.
امضای ٤ قرارداد سرمایه‌گذاری در بندر چابهار
پایگاه خبری راد: چهار قرارداد سرمایه‌گذاری و یادداشت تفاهم احداث مینی پالایشگاه در بندر اقیانوسی چابهار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و استاندار سیستان و بلوچستان امروز در سازمان بنادر و دریانوردی استان چابهار به امضا رسید.
صدور ۱۰۰ هزار یاراکارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی
پایگاه خبری راد: در همایش مدیران پست بانک ایران، تفاهمنامه‌هایی بین وزارت ارتباطات و پست بانک برای صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی به امضا رسید.
 دستور العبادی برای همکاری با عربستان در زمینه انرژی پس از به نتیجه نرسیدن با ایران
پایگاه خبری راد: یک منبع آگاه اعلام کرد که نخست وزیر عراق وزیران انرژی و برنامه ریزی را به عربستان می‌فرستد تا یادداشت همکاری در زمینه انرژی امضا کنند.