12:51 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس عرضه

بزرگ ترین عرضه اولیه جهان در راه است
نماد برتر- برخلاف عرضه اولیه های قبلی شرکت های چینی، سهام گروه انت فایننشیال در بورس های چین عرضه خواهد شد.
عرضه فولاد فقط در بورس کالا با منتفى شدن قیمت گذارى دستورى
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام منتفی شدن قیمت گذارى دستورى ، گفت: مقرر شده همه فولاد تولیدی شرکت ها در بورس کالا عرضه و قیمت ها براساس عرضه و تقاضاى بازار کشف شود.
دستورالعمل قیمت‌گذاری دستوری فولاد منتفی شد
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با وزیر صنعت، دستورالعمل وزارت صنعت برای قیمت‌گذاری دستوری فولاد و تعیین سقف قیمتی در بورس کالا منتفی شد.
تمام محصولات زنجیره فولاد در بورس عرضه شوند
نماد برتر- تمام محصولات زنجیره فولاد باید در بورس عرضه و قیمت‌ها به نوعی تنظیم شود که نسبتی از قیمت‌های جهانی باشد و حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت‌های جهانی در داخل کشور به فروش برسد.
صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح فروشنده بلوک ۱۰ درصدی "حفاری" شد
نماد برتر- صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ، زمان و شرایط عرضه بلوک ۱۰.۱۲ درصدی سهام حفاری شمال را بصورت یکجا و نقد اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
کرونا بازار نان بسته‌بندی را داغ کرد
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت کارتن و سلفون در پی افزایش قیمت مواد پتروشیمی خبر داد و گفت که در پی شیوع ویروس کرونا تولید نان‌های بسته بندی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون ممنوعیت فروش فولاد خارج از بورس کالا، عرضه داخلی در بورس کالا نسخه شفاف بازارها و اختصاص تسهیلات بانکی به خریداران سلف بورس کالا اختصاص داشت.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
۲۰ شرکت زیر مجموعه تامین اجتماعی در بورس ارائه می‌شود
نماد برتر- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۰ شرکت زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال از طریق بورس واگذار می‌شود.
۲۰ زیرمجموعه تأمین اجتماعی آماده عرضه اولیه هستند / هر ماه یک شرکت
نماد برتر- وزیر کار با اشاره به ۲۰ شرکت قابل واگذاری از جمله ۱۲ زیرمجموعه شستا، گفت: تا پایان سال هر ماه یک شرکت برای عرضه اولیه آماده می شود .
یادشان رفته وزارت صمت نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند/ هشدار به خودروسازان
نماد برتر- رئیس شورای رقابت در واکنش به طرح انتقال قیمت‌گذاری خودرو از این شورا به سازمان حمایت گفت: برخی شاید اطلاع ندارند زمانی که وزارت صمت مسئولیت قیمت گذاری خودرو را برعهده داشت، نتوانست آشفته بازار خودرو را کنترل کند،خودروسازان هم بهتر است همه چیز را گردن قیمت نینداخته و بروند از راه دیگر پول درآورده و زیانشان را جبران کنند.
فولاد فقط در بورس کالا با حداقل خرید ۲۰ تُن برای همه / برخورد با متخلفان
نماد برتر- روزیر صنعت با بیان اینکه مقرر شده بعد از ابلاغ دولت هرچه سریعتر فولاد در بورس عرضه شود، گفت: حداقل خرید این محصول در بورس ۲۰ تُن است و هر شخص می‌تواند با این ظرفیت خرید کند.
عرضه دو محصول زیرمجموعه "فارس" در دو بورس + برآورد درآمد ورود به صادرات
نماد برتر- مدیرعامل فجر انرژی خلیج‌فارس از عرضه دو محصول برای نخستین بار در بورس انرژی و کالا، مقدمات ورود به بازار صادراتی و پیش‌بینی ۲ میلیون دلاری درآمد در سال از فروش در بازارهای جدید خبر داد.
می توانید سالی یک خودرو بخرید اما تا ۲ سال امکان فروش ندارید!
نماد برتر- پرونده عرضه خودرو در بورس همچنان باز است و آخرین اخبار حاکی از آن است که نمایندگان مردم ساز و کار چگونگی اجرای این طرح را نیز تعیین کرده اند. به طوریکه هر فرد در طول سال تنها یک بار می تواند از بورس کالا خودرو بخرد و اجازه فروش آن تا دو سال بعد را نخواهد داشت.
خداحافظی بنز با خودروهای دنده ای
نماد برتر- شرکت خودروسازی بنز اعلام کرد در راستای کاهش هزینه های خود در مدل های جدید تغییرات اساسی ایجاد می کند.