19:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باخ

آمادگی برای دورکاری کارمندان در دروان کرونایی/ سفر نروید
نماد برتر- در پی مصوبه اخیر دولت برای دورکاری در دوران کرونا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت و ستاد ملی کرونا را در این زمینه داریم و هم اکنون برخی کارمندان به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای یا نوزاد در حال انجام وظایف خود به صورت دورکار هستند.
آمار قربانیان کرونا همچنان صعودی است : ۵۶۱۶ بیمار و فوت ۳۱۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش شمار جان باختگان و مبتلایان کرونا خبر داد و گفت: ۵۶۱۶ بیمار جدید شناسایی و ۳۱۲ نفر فوت شده اند.
رکورد زنی هولناک و بی سابقه با ۳۳۷ فوت و شناسایی ۴۲۵۱ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام رکورد بی سابقه آمار فوتی ها و مبتلایان کرونا گفت: با فوت ۳۳۷ بیمار و شناسایی ۴۲۵۱ نفر، روزی سیاه رقم خورد .
 در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی چیزی برای پنهان کردن نداریم
نماد برتر- دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین به میزبانی کشورمان و به ریاست محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و رییس هیئت ایرانی با هیئت اوکراینی به ریاست یوگنی ینین معاون وزیر خارجه اوکراین و رییس هیئت این کشور در تهران آغاز شد.
فرهنگ سازی بورس به تلویزیون می رود
نماد برتر- نهاد ناظر بازارهای سرمایه در دنیا وظایف متعددی را برعهده دارد. نظارت و وضع مقررات جهت ایجاد بازاری شفاف و نقدشونده و کارا شاید مهم ترین وظیفه نهاد ناظر بازارهای سهام در دنیا تعبیر شود. اما در کنار آن Investor protection یا حفظ سرمایه گذاران یکی دیگر از دغدغه های ناظرین بورس ها است.
سایت های جعلی سجام مسدود شدند
نماد برتر- معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از مسدود شدن ۱۷ سایت جعلی سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد.
۴۶۱۶ مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور/فوت ۲۵۶ مبتلا
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی ۴۶۱۶ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: متاسفانه ۲۵۶ تن نیز جان خود را از دست دادند.
۷ کلاهبردار "سجام" دستگیر شدند / سرقت از اطلاعات ۳۰ هزار حساب
نماد برتر- رئیس پلیس فتا ناجا از دستگیری باند ۷ عضو کلاهبرداری تحت عنوان سامانه سجام از بانک اطلاعاتی ۳۰ هزار حساب با بیش از ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.
۲۳۰ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۴۳۹۲ تن دیگر مبتلا شدند
نماد برتر-سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.
رکوردزنی دوباره کرونا با شناسایی ۴۰۱۹ بیمار و فوت ۲۳۹ نفر دیگر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش فوتی ها و مبتلایان از شناسایی ۴۰۱۹ بیمار و فوت ۲۳۹ نفر خبر داد و گفت: ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
نماد برتر- رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
رکورد زنی کرونا با شناسایی ۴۱۵۱ بیمار و فوت ۲۲۷ نفر تکرار شد
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش آمار جان باختگان و بیماران کرونایی از ادامه رکورد زنی های منفی با شناسایی ۴۱۵۱ بیمار و فوت ۲۲۷ نفر خبر داد.
بورس انرژی میزبان عرضه سوخت هوایی و گازوئیل شرکت ملی پخش می‌شود
نماد برتر- رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه سوخت هوایی و گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.
تحلیلی از دو عامل سبز شدن چراغ بورس و اوضاع سرمایه گذاری در سه بازار رقیب
رماد برتر- ئیس‌ بیمه مرکزی ضمن بررسی روند سرمایه گذاری در بازار سهام و سه بازار رقیب، دو عامل کلیدی برای نشان دادن چراغ سبز بورس را اعلام کرد.
رکورد جدید فوتی ها با ۲۰۷ نفر / ابتلای ۳۶۷۷ بیمار جدید
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به رکورد جدید باختگان کرونا از شناسایی ۳۶۷۷ بیمار جدید و فوت ۲۰۷ نفر خبر داد و گفت: ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.