02:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اخذ

توضیح "غزر" درباره صادرات، انتقال وام، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات
زر ماکارون درخصوص صادرات محصولات، انتقال وام بانک ملت با تمام هزینه ها به زیرمجموعه، نرخ فروش به شرکت زرنگار پخش، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات توضیح داد.
افزایش رانت در بازار با حجم مبنا!
نماد برتر - سازمان بورس و اوراق بهادار (در همین دوره فعلی) برای توسعه بازار سرمایه، یک سری اولویت های احساسی دارد. یکی از این اولویت ها، توسعه نهادهای مالی است که در واقع رانت مجوز در کشور از بین برود.
سود «سفارس» دوبل شد
نماد برتر - به مدد افزایش نرخ سیمان و بهبود فضای کسب سود در بازار سرمایه در ابتدای سال 1399، «سفارس» توانست 108 درصد بر سود خود بیافزاید.
سایپا دیزل، گمشده در جاده زیان
نماد برتر - شرکت «سایپا دیزل» در سال گذشته 995 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد؛ در حالی که وضعیت فروش بهبود یافته بود.
ابلاغیه شما 4 ماه دیرتر به دست ما رسید!!!
نماد برتر - گمرک ایران می گوید وزارتخانه صمت مصوبه مربوطه را برای بار اول حدود چهارماه بعد از تصویب به گمرک ابلاغ کرده است، در حالی که می توانست مانند مصوبه اخذ عوارض صادرات مرغ در همان زمان و بلافاصله برای اجرا ابلاغ کند.
«شستا» و ادعای سود 32 هزار میلیاردی
نماد برتر - مدیرعامل شستا با اعلام دستاوردهای سال های اخیر گفت: سود خالص شرکت اصلی طی دو سال ۱۵ برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال مالی جاری به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسد.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
گام‌های اساسی وزارت اتصاد برای رونق کسب و کار!
نماد برتر - وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که وزارت اقتصاد و امور دارایی ۱۱ اقدام اساسی را در سال گذشته در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و مشاوره و حمایت از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی برداشته و در مدت باقی مانده از عمر دولت نیز گام های جدی تری برای تحقق شعار سال برخواهد داشت.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
بازار مسکن برای سرمایه‌گذاران پر ریسک خواهد شد / خرید ۱۰۰۰ واحدی حقوقی ها
نماد برتر- وزیر راه با اعلام خرید تا ۱۰۰۰ واحدی برخی موسسات و محل صرف مالیات از خانه های خالی گفت: بازار مسکن برای سرمایه‌گذاران پر ریسک خواهد شد.
جزئیات شناسایی لوکس‌ نشین‌ها برای مالیات ستانی
نماد برتر - در بودجه امسال دو مالیات جدید چون مالیات از خانه و خودروهای لوکس در نظر گرفته شده است و افراد مشمول مالیات خودروها و منازل لوکس تا دو ماه دیگر شناسایی می‌شوند.
همتی: آزادسازی منابع کشور را تکذیب می کنم!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اظهارات افراد غیر مسئول در مورد منابع ایران در بانک‌های خارجی سندیت ندارد.
دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی ابلاغ شد
نماد برتر- دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی از سوی شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
معافیت «مالیات بر عایدی سرمایه» یعنی حمایت از بورس
نماد برتر - امیر سیدی معتقد است حذف مالیات برعایدی سرمایه در بازار سرمایه تصمیم درستی بوده است؛ ضمن اینکه جا دارد از بازار سرمایه حمایت مالیاتی شود و در عوض از محل‌هایی از اقتصاد که سالیان زیادی است مالیات اخذ نشده است، مالیات ستانی شود، تا به این ترتیب تعادل لازم بین بخش‌های مختلف اقتصاد برقرار شود.