05:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نائب رئیس

بازتاب جهانی سقوط دلار در ایران
پایگاه خبری راد: رسانه‌های جهان با غیرمنتظره خواندن سقوط دلار در ایران، تداوم سیاست‌گذاری‌های صحیح و استقلال بانک مرکزی را شرط اصلی بازگشت ثبات به بازار ارز اعلام کردند و توصیه کردند به جای کاهش سریع و مقطعی نرخ ارز، این کار به صورت تدریجی اما پیوسته انجام شود.
گردن صنعت لاستیک زیر عاج سودجویان/رد آدرس اشتباه سودجویان تا برخی نهادهای دولتی
پایگاه خبری راد: نائب رییس انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو، درباره توزیع ۲۰۰ هزار قطعه لاستیک در بازار گفت: سیاست‌گذاری‌ها باید برای تعادل در بازار حفظ شود نه اینکه بازارهای فرعی مانع حرکت تولیدکنندگان واقعی شود.
فروش کالا گران‌تر از قیمت درج شده روی آن
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت محصولات از سوی کارخانه‌ها باعث شده است سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ برخی کالاها را بدون توجه به قیمت درج شده روی آن‌ها عرضه کنند که طبق قانون تعزیرات حکومتی این کار تخلف است، اما نایب رئیس اتاق اصناف ایران معتقد است در شرایط کنونی این کار تخلف محسوب نمی‌شود، چون کارخانه‌ها گران‌تر از نرخ درج شده، کالا را به واحدهای صنفی می‌فروشند و آنها هم مجبور به تغییر قیمت هستند.
کمبود کالا نداریم؛ مردم را به وحشت نیندازید
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این که ذخایر و عرضه کالاهای اساسی مشکلی ندارد، گفت: نباید با جوسازی، مردم را به خرید بیش از نیاز کالاها دعوت کنیم. متاسفانه در مدت اخیر رسانه­‌ها و صداوسیما با تمرکز روی بازار یک کالا عامل ایجاد وحشت از قحطی و کمبود کالا شده اند.
بحران آب و خاک قابل درمان است
پایگاه خبری راد: نائب رئیس انجمن آبخیزداری کشور گفت: بحران آب و خاک و محیط زیست در کشور با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی در کشور قابل درمان است.
طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی مجددا به کمیسیون مربوطه ارجاع شود
پایگاه خبری راد: نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد به از دستور کار خارج شدن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی از هیأت رئیسه خواستار بررسی مجدد این موضوع و ارجاع طرح به کمسیون مربوطه شد.
پزشکان عمومی نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند/ ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از لیزر ابطال شد
پایگاه خبری راد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رایی ضمن تاکید بر اینکه پزشکان عمومی نمی‌توانند لیزر درمانی انجام دهند، اطلاق بخشی از یک دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از دستگاه لیزر را ابطال کرد.
قیمت مرغ پرواز می‌کند؟
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران با اشاره به این که بازارمرغ یک بازار رقابتی است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از تولید کننده و مرغ فروشان پای واردات مرغ را با 2 برابر قیمت باز خواهد کرد.
بکارگیری نظام‌مند صرافی‌ها در راستای مدیریت نیازها و تقاضاها
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق ایران گفت: باید با استفاده از بازار ثانویه و بکارگیری نظام‌مند صرافی‌ها بتوانیم در بازار با قیمت تعادلی، نیازها و تقاضاها را مدیریت و برآورده کنیم.
وام ۹۰ میلیون دلاری بانک جهانی به فلسطین
پایگاه خبری راد: بانک جهانی به مقامات فلسطینی پیشنهاد کرد به منظور افزایش ظرفیت بخش خصوصی این کشور، ۹۰ میلیون دلار وام در اختیار نوار غزه و کرانه باختری قرار دهد.
پرخوری نظام توزیع صنایع غذایی کار دستش می‌دهد
پایگاه خبری راد: نائب رئیس نظام توزیع صنایع غذایی مازندران گفت: هیچ نظارتی بر نظام توزیع صنایع غذایی وجود ندارد.
ایران از دشواری‌ها به سلامت عبور می‌کند
پایگاه خبری راد: نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: این درست است که جامعه ایرانی این روزها با دشواری‌هایی مواجه شده است، اما باید به این مهم هم توجه داشت که سرزمینی به نام ایران نشان داده همواره این توانایی را دارد که از میان دشواری‌ها به سلامت عبور کند.
ضرورت توجه ویژه دولت به فرش دستباف تبریز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف تبریز گفت: برای رسیدن به حداقل نرخ بیکاری و رشد روند ارزآوری کشورو افزایش میزان درآمد اقشار مختلف جامعه، باید توجه به فرش دستباف توسط دولت در اولویت قرار گیرد.
 وضعیت اقتصادی کشور مانعی برای تولیدکنندگان ایجاد نمی‌کند
پایگاه خبری راد: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نمایندگان برای جلوگیری از آسیب‌رساندن نوسانات ارزی به تولید، گفت: وضعیت اقتصادی کشور مانعی برای تولیدکنندگان ایجاد نمی‌کند.
هر کس فکر بیرون کشیدن گلیم خود از آب است
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران، بزرگ بودن دولت و عطش برای مداخله‌گری را مهمترین آفت اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: باوجود هشدارهای تشکل‌های بخش خصوصی، شرایطی بر تجار و تولیدکنندگان کشاورزی و دامی تحمیل شده که نتیجه آن، کاهش اعتماد فعالان اقتصادی به سیاستگذاری‌ها و وعده‌ها شده است تا جایی که هر کس، صرفا به فکر بیرون کشیدن گلیم خود از آب است.