05:58 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پسته

دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.
عملیاتی شدن توثیقِ گواهی سپرده کالایی
نماد برتر- مهدی زمانی سبزی: در پی اصلاح موادی از دستورالعمل «پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی» در هیئت مدیره سازمان بورس، توثیق گواهی سپرده کالایی به طور قابل ملاحظه‌ای عملیاتی شد.
تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود می‌شود
نماد برتر- اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.
احداث پست‌های فوق توزیع در غرب تهران در دستور کار قرار دارد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اجرای مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع برق استان تهران در شهرستان‌های غرب استان تهران با حضور ۴۸۰ نفر در قالب ۱۲۶ اکیپ عملیاتی در راستای افزایش تاب‌آوری و اصلاح شبکه‌های فرسوده، گفت: احداث پست‌های ۶۳ کیلوولت در شهریار، قدس و ملارد به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌وری بیشتر در دستور کار است.
افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصدی قیمت برخی از اقلام آجیل و خشکبار
نماد برتر- رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران با اشاره به اینکه قیمت برخی از اقلام آجیل و خشکبار نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصدی مواجه شده است، گفت: اگرچه امسال تولیدات خوبی داشتیم اما برخی از تولیدکنندگان محصولات خود را به دلیل تغییرات قیمت عرضه نمی کنند.
فروغان: پسته فارس کیفیت دارد اما برند نیست
نماد برتر- رئیس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی استان فارس اعتقاد دارد که محصول پسته تولید شده در فارس علیرغم اینکه استانداردهایی بالاتر از سطح اروپا را دارد اما چون برند نیست، در بخش صادرات داخل و بیرون از کشور، دچار لطماتی شده است.
پذیره‌نویسی دو صندوق ETF بزودی در بورس کالا آغاز می شود / مهمترین مزیت
نماد برتر- معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا از آغاز پذیره‌نویسی دو صندوق ETF محصولات کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد و مهمترین مزیت آن را اعلام کرد.
پسته های «آبین» خندان می شوند
نماد برتر- از آن جایی که درآمد اصلی «آبین» از محل فروش پسته حاصل می شود، باید منتظر ورود این محصول لاکچری و گران قیمت به بازار باشیم.
پیش‌بینی افزایش برداشت محصولات باغی در استان مرکزی/اعتبار بلاعوض برای کشت گیاهان دارویی
نماد برتر- مدیر باغبانی جهادکشاورزی استان مرکزی از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی برداشت محصولات باغی در استان خبر داد.
تعویق گشایش یک نماد معاملاتی در بازار گواهی سپرده کالایی
نماد برتر- مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران از تعویق گشایش نماد معاملاتی جدید گواهی سپرده کالایی پسته فندقی ۳۲-۳۰ تا اطلاع ثانوی خبر داد.
قیمت انواع میوه و صیفی در دومین هفته پاییز
نماد برتر- بازار میوه و صیفی در روزهای گذشته خبر از جوی نسبتا آرام و نوسانی کمتر می دهد.
۷ مزیت راه اندازی معاملات گواهی سپرده کشمش در بورس کالا
نماد برتر- معاملات گواهی سپرده کشمش در بورس کالای ایران در حالی امروز با حضور مقامات استانی خراسان رضوی، مدیران بورس کالای ایران و نیز با حضور جمعی از تجار و باغداران و فعالان حوزه کشمش برای نخستین بار راه اندازی شد که طی این مراسم معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا به تشریح نقش بورس در حمایت از بخش کشاورزی و مزایای راه اندازی معاملات گواهی سپرده برای محصول کشمش پرداخت.
اقدام ترامپ برای کاهش مصونیت حقوقی شرکت‌های اینترنتی
نماد برتر- وزارت دادگستری آمریکا پیشنهادی را در خصوص بازبینی قانون مصونیت حقوقی پلتفرمهای آنلاین مانند گوگل به کنگره ارایه کرد.
چرا برندهای ایرانی زود می‌میرند؟
نماد برتر- عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی ایران و کانادا می‌گوید شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی حتی با وجود فعالیت طولانی مدت، نتوانسته‌اند نام خود را به عنوان یک برند جهانی به ثبت برسانند.
زمان آغاز معاملات گواهی سپرده کشمش در بورس کالا اعلام شد
نماد برتر-معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا از زمان آغاز معاملات کشمش در این بورس در قالب ابزار گواهی سپرده کالایی خبر داد.