11:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاف

عرضه مرحله دوم اوراق سلف برق به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان
نماد برتر- معاون برنامه ریزی شرکت برق حرارتی از عرضه مرحله دوم اوراق سلف به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در بورس انرژی تا پایان ماه جاری خبر داد.
اصلاح بودجه به نفع بازارسرمایه است/ بازار امروز حرکت اصلاحی داشت
نماد برتر- مهدی دلبری: «اگر با دید یک سال آتی به تحلیل سهام بپردازیم، گزینه‌های مناسب زیادی برای سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه وجود دارد؛ به طوریکه در نگاه حداقلی حتی به اندازه تورم می‌توان دراین بازار سود کسب کرد، در این شرایط رفع برخی ابهامات در بودجه به رشد حداکثری در این بازار منتهی می شود.»
ابهام مالیاتی معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالا رفع شد
نماد برتر- معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا از موافقت سازمان مالیاتی با سازوکار اجرایی رفع ابهامات مالیاتی سرمایه گذاران در ابزار گواهی سپرده کالایی خبر داد.
انتقاد نماینده مجلس از صدور مجوز تردد نمایندگان در خطوط ویژه تهران
نماد برتر- عضو شورای فراکسیون نمایندگان ولایی از نامه محرمانه معاونت اجرایی مجلس به نمایندگان برای صدور مجوز تردد در خطوط ویژه تهران خبر داد و از این اقدام انتقاد کرد .
از وال استریت تا شانگهای؛ ریزش ادامه دارد
نماد برتر - همه شاخص های مهم بورس آمریکا دچار ریزش شدند.
دستورالعمل دریافت مابه‌تفاوت ارزی از کالاهای وارداتی ابلاغ شد / معافیت ها
نماد برتر- بانک مرکزی دستورالعمل نحوه اخذ مابه‌تفاوت نرخ ارز از کالاهای وارداتی را ابلاغ کرد که بر مبنای آن ترخیص کالاها منوط به پرداخت های ۴۸۰۰، ۲۸۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی شده است.
برنامه تعمیق بورس و ETF ها / توضیح درباره دستکاری سهام / انتقاد از سیاسیون
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به برنامه تعمیق بورس و ETF ها و توضیح درباره دستکاری قیمت سهام گفت: سیاسیون گاهی با برخی موضع گیری‌ها باعث آسیب‌هایی به بورس می‌شوند.
سه راه‌حل برای بایدن در خروج از بن‌بست برجام و مذاکره با ایران
نماد برتر- با بررسی آخرین مواضع تهران و واشنگتن درباره برجام، رئیس جمهور جدید آمریکا برای خروج از بن‌بست هسته‌ای و مذاکره با ایران، سه راه‌حل در پیش دارد .
توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند/ نگاهی به نحوه معاملات به روش مناقصه
نماد برتر- با آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا، در کنار اطلاعیه عرضه کالاها که به روش مزایده و رقابت خریداران انجام می‌شود، اطلاعیه مناقصه نیز منتشر خواهد شد که در این اطلاعیه، خریدار اعلام خواهد کرد تمایل به خرید چه کالایی و با چه مشخصاتی را دارد؛ به این ترتیب شرکت‌هایی که برای عرضه کالای مورد نظر در بورس پذیرش شده‌اند می‌توانند در مناقصه شرکت کنند؛ برنده مناقصه شرکتی خواهد بود که حاضر به فروش کالا با قیمت پایین‌تری به خریدار باشد.
پیشنهاد افزایش سرمایه چشمگیر "خبهمن"
نماد برتر- هیات مدیره گروه بهمن پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۹۷ هزار و ۷۴۰ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریالی، معادل بیش از ۲ هزار درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
صدور مجوز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه طی ۹ ماه
نماد برتر- مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس با اعلام توضیحی از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت‌ها از سود انباشته از صدور مجوز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه ۱۷۶ شرکت طی ۹ ماه خبر داد.
سود «آریا» 131 درصد رشد کرد
نماد برتر- شرکت آریا ساسول باز هم خبر از رشد درآمدها و در نتیجه، افزایش سودآوری داد و باز هم قدرت خود در فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی را نشان داد.
کاهش ظرفیت تعاونی مرزنشینان در سالهای گذشته
نماد برتر- رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تعاونی های مرزنشین از طرح پیشنهاد تمدید خودکار کارت‌های الکترونیک مرزنشینان به مدت دو سال خبر داد.
پیشنهاد معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از سود انباشته
نماد برتر- عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از ارسال پیشنهاد معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از محل سود انباشته به کمیسیون تلفیق جهت حمایت از بازارسرمایه خبر داد.