12:28 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاف

آغاز پذیره نویسی صندوق جدید و با درآمد ثابت مانی
پذیره­‌نویسی واحد‌های این صندوق جدید با نماد "مانی" از ۱۱ مرداد برای ۵ روز کاری و از طریق همه ۱۰۸ کارگزار و سامانه‌های معاملاتی، شروع شد.
پالس مثبت آمریکا به بازار ارز
امروز روند نزولی دلار تحت تاثیر سیگنال مثبتی که از سوی آمریکا مبنی بر لغو بخشی از تحریم‌های تجاری ایران رسیده، شدت گرفته به طوریکه در معاملات پشت‌خطی قیمت ۲۴۴۰۰تومان را هم لمس کرده است.
معافیت بخشی از تحریم‌های ایران از سوی آمریکا
وزارت امور خارجه آمریکا در اطلاعیه ای به کنگره این کشور اعلام کرده است که معافیتی برای بخشی از تحریم‌های نفتی اعمال شده علیه ایران اعمال می‌کند.
زیان های 80 درصدی با یارانه؛ حل می شود!
نماد برتر - یک کارشناس اقتصادی مصوبات دولت برای حمایت از بورس را تورم‌زا دانست و گفت: در این زمینه بهترین راهکار این است که درآمد حاصل از مالیات بر نقل‌وانتقال سهام به عنوان یارانه به سهامداران خرد متضرر شده از بورس پرداخت شود.
10 فرمان دولت برای نجات بورس!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰ مورد مصوبه از ستادی اقتصادی دولت برای حمایت از بورس بگیریم که سه مصوبه با تصویب ستاد اقتصادی دولت از امروز قابلیت اجرا دارد.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
جزئیات شناسایی لوکس‌ نشین‌ها برای مالیات ستانی
نماد برتر - در بودجه امسال دو مالیات جدید چون مالیات از خانه و خودروهای لوکس در نظر گرفته شده است و افراد مشمول مالیات خودروها و منازل لوکس تا دو ماه دیگر شناسایی می‌شوند.
صدور مجوز ۲۵۰ افزایش سرمایه در سال ۹۹
نماد برتر- علی بیک زاده گفت: عرضه‌های اولیه در سال ۹۹ در بورس تهران و فرابورس ایران بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال ۹۸ رشدی بیش از ۵ برابری داشته است.
طرح‌های توسعه در «شکلر» و آینده ای روشن
نماد برتر - محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.
واکنش رییس WTO به محدودیت صادرات واکسن اروپا
نماد برتر- مدیرکل سازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد از برنامه مجوز صادرات اتحادیه اروپا برای واکسنهای کووید ۱۹ مایوس شده و با این بلوک درباره تمهید مذکور گفت و گو می کند.
فرافکنی نکنید!
نماد برتر - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از گرانی‌های شب عید، این ادعا که گرانی‌های به دلیل مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی بوده را فرافکنی دانست و آن را رد کرد.
کسری 40 درصدی بودجه چگونه تامین شد
نماد برتر - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از جبران ۴۰ درصد کسری بودجه سال آینده با افزایش درآمد‌های پایدار برای دولت و بدون افزایش نرخ تورم، خبر داد .
معافیت مالیاتی به بورس بازگشت!
نماد برتر - معافیت مالیاتی برای نقل و انتقال دارایی‌ها جهت فراهم ساختن زمینه سرمایه‌گذاری عموم مردم برای پروژه‌های زیربنایی و صنعتی که مجوز سازمان بورس را داشته باشد.
حداکثر حقوق دریافتی کارمندان دولت ۱۵برابر حداقل حقوق شد/تصویب ۵ پله مالیات
نمادبرتر- با پایان بررسی تبصره‌های لایحه بودجه اصلاحی ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، حداکثر حقوق دریافتی کارمندان دولت ۱۵برابر حداقل حقوق تعیین شد.
پیشرفت ۷۲درصدی طرح توسعه خط تولید "پکویر"
شرکت کویر تایر در صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ اعلام کرد که اجرا و اتمام طرح توسعه ساختمان خط تولید ۱۵۰۰۰ تنی اهتمام پیشرفت ۷۲درصدی داشته است.