11:51 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولاد

سیر تا پیاز یک فرمول: سودآوری متانولی‌ها سربه‌سر؛ سایر صنایع بی‌تأثیر
با بررسی شرکت‌ها با شرایط فعلی به این نتیجه می‌رسیم که، در حال حاضر با قیمت دلار فعلی و قیمت های جهانی فعلی، تاثیر معناداری برای سودآوری صنعت فولاد و اوره ساز اتفاق نیفتاده و فقط صنعت متانول در وضعیت زیان و سر به سر قرار گرفته و مابقی صنایع هم تاثیر زیادی نمی گیرند.
کاهش 230 هزار تنی تولید در «هرمز»/صادرات افزایش یافت!
نماد برتر - در ۸ ماهه سال جاری صادرات فولاد هرمزگان ۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.
صنایع مولد کشور به خانه تکانی نیاز دارند
به گزارش نماد برتر، اقتصاد هر کشوری بر اساس میزان تولید و حرکت اقتصادی آن سنجیده می شود یعنی شما نمی توانید از کشوری که فعالیت اقتصادی آن بر پایه دلالی، واردات، مونتاژ و فروش بنا نهاده شده است توقع رشد و توسعه داشته باشید.
گاز؛ بهانه جدید سیمان‌فروشان برای نایابی و گرانی!
نماد برتر - بازی جدید صندوق های بازنشستگی کشور برای سودآوری کاذب؛ کلید می خورد!
بورس کالا میزبان عرضه یک میلیون و ۲۴۳ هزار تن سیمان و فولاد
نماد برتر- تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه ۲۲ آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۲۱۹ تن سیمان است.
چراغ آیفکس سبز شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۷ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.
«شمش» تنور صادرات "ذوب" را داغ کرد
درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.
عرضه ۶۲ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان عرضه ۶۲ هزار و ۱۷۳ تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات، قیر و روغن پایه است.
چراغ آیفکس قرمز شد
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۲۸ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.
۱۳ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۵۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را به ثبت رساند.
 افزایش درآمد سالانه ۳۹ درصدی «هرمز»
بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۱۵،۱۲۶ میلیارد ریال بوده، همچنین نرخ فروش اسلب در مهرماه نسبت به شهریور تغییر چشمگیری نداشت.
بورس، چتر سبزش را در روز بارانی گشود
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، ۱۵ آبان با رشد ۴۲ هزار واحدی در آستانه ورود به نیمه بالایی کانال ۱.۴ میلیون واحدی قرار گرفت.
فروش ماهانه "ذوب" بر پایه تیرآهن بنا شد
فروش محصولات ذوب‌آهن در مهرماه با افزایش ۲۴،۹۰۶ تنی (۱۵ درصد) نسبت به شهریورماه همراه بوده و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۱۰،۱۱۵ تن رشد (۵ درصد) را از خود بر جای گذاشته است.
«اسلب» پر فروش‌ترین محصول "هرمز"
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان مهرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۹۴،۵۸۹ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۹۲،۸۵۲ تن بود.
سبزپوشی آیفکس در تعطیلات
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، دوازدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۳۱۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۸۵۳ واحد رسید.