18:13 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فلزات

فلزات اساسی در صدر گروه‌های بورسی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، سوم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۳ هزار و ۶۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۲۷ واحد کاهش، به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۵۷ واحد را به ثبت رساند.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
ملی مس ایران و حرکتی خلاف انتظار رشد درآمدها
مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان رسید.
معرفی ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان سال جاری
اسامی ۵۰ شرکت برتر بورس تهران در تابستان امسال از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران اعلام شد.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۸۲ واحد کاهش، به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به ثبت رساند.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند
رشد قیمت‌های جهانی؛ شمشیری دو لبه
مدتی است، روند صعودی بازارجهانی کامودیتی ها و نفت، بیش از گذشته توجه سرمایه گذاران را به خود معطوف کرده است، طوری‌که آنها بیش از گذشته، برای ترسیم دورنمای سرمایه‌گذاری خود به دنبال ثبات و بررسی نوسانات این مهم می‌پردازند.
عرضه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن شمش، تختال و ورق فولادی
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۲۷ مهرماه شاهد عرضه ۱۳۲ هزار و ۱۰ تن شمش بلوم، ۴۰ هزار تن تختال C و ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۱۰ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۵۰۰ تن ورق گرم و ۵۰۰ تن ورق رنگی است.
فلزات اساسی در صدر معاملات
شاخص کل بورس در پایان معاملات ۲۵ مهر ماه با وجود جهش در ساعات ابتدایی معاملات، با افت ۱۳۰۰ واحدی در ایستگاه ۱.۴ میلیون واحدی نشست.
از رشد قیمت نفت تا رشد قیمت فلزات پایه
رشد اخیر قیمت نفت که برخی رسانه‌های بین‌المللی از آن به عنوان بحران قیمت انرژی یاد می‌کنند، سبب شد تا قیمت فلزات هم با رشد مناسبی در هفته گذشته مواجه شود.
روی خوش شاخص بورس تهران به رئیس جدید
در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.
درآمدزایی ملی مس ایران رکورد ۴ ماه را زد
مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۵۵۱ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان رسید و مس کاتد در این هفته حتی کاتد ۲ را هم به عنوان محصول کمکی برای رکوردشکنی به همراه خود آورده بود.
۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۷۸۹ واحد کاهش، رقم ۳۹۲ هزار و ۷۷۸ واحد را به ثبت رساند.
عرضه همزمان ۲۸ شرکت فولادی در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه میزبان عرضه ۱۴۷ هزار و ۲۲۴ تن میلگرد و تیرآهن است.
سناریوی پساکرونایی برای تقاضای منگنز
با توجه به سناریوی پساکرونایی، فعالیت‌های صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است بنابراین انتظار می‌رود تقاضا برای منگنز در سال‌های آینده افزایش یابد.