15:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فتاح

طلبکاران مفتاح رهنورد در راه وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت صمت با حضور در میان تجمع شاکیان شرکت مفتاح رهنورد اعلام کرد: در نامه ای از دادستان درخواست اختصاص شعبه ای جهت رسیدگی به تخلفات پیش فروش خودرو در برخی از شرکت ها داشته ایم.
بلاتکلیفی مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو
پایگاه خبری راد: مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو به دلیل عدم تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در بلاتکلیفی به سر می‌برند. این در حالی است که رییس این شرکت نیز چندی پیش بازداشت شد.
کمیته امداد برادری خود را ثابت کرد، حالا نوبت مدیریت شهری است
پایگاه خبری راد: ‌معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌گوید: مطمئنم کمیته امداد هیچ ضرری نمی‌کند و شهرداری و میراث‌ فرهنگی در حال بررسی برای دادن زمین معوض به کمیته امداد هستند تا عمارت «نورمهال» همدان زنده بماند.
گزارش فتاح از اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست این کمیسیون گفت که درخصوص اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی اقدامات جدی صورت نگرفته است.
بررسی بسته‌ها حمایتی دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز کمیسیون به بررسی موضوع پرداخت بسته‌های حمایتی از طرف دولت پرداخت و بعد از سنجش توان دولت و وضعیت مردم این مساله که کدام یک از دهک‌های جامعه باید این بسته‌هارا دریافت کنند مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره): از مواضع آقای روحانی باید تشکر کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: بیش از این ساز ناسازگاری و تفرقه نباید زد، آنچه بیشتر نیاز داریم وحدت رویه است.
خطر گسترش کانون گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه + فیلم
پایگاه خبری راد: طرح‌ تثبیت کانون‌های گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه و طرح تصفیه فاضلاب‌های شهری و انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه، از آن دست پروژه‌هایی است که از ابتدای شروع کار ستاد احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گرفته و گرچه تاکنون در اجرای این برنامه‌های مصوب، موفقیت‌هایی حاصل شده، اما هنوز ستاد به دلیل نبود اعتبارات کافی نتوانسته است به وعده‌های خود به‌طور کامل عمل کند.
دیدار رییس صداوسیما با رییس کمیته امداد امام(ره)
پایگاه خبری راد: رییس صداوسیما در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت توجه کمیته امداد به موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور تاکید و تصریح کرد: سازمان صداوسیما با تمام توان در مسیر سخت خدمت‌رسانی به قشر محروم و مستضعف در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود.
پرداخت «وام» به مددجویان و پشت نوبتی‌های متقاضی ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برخورد با مختل‌کنندگان ارز و محتکران ضروری است.
توزیع «بن کالا» تا پایان شهریور
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی روستایی مددجویان کمیته امداد، اظهارکرد: لازمه کار در کمیته امداد روحیه جهادی توام با مدیریت انقلابی است.
موضوع نامه فتاح به روحانی؟
پایگاه خبری راد: ‌رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار افزایش وام اشتغال شد.
فتاح: کسی نباید در ساز ناامیدی بدمد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات، به پیروزی یقین داریم و کسی نباید در ساز ناامیدی بدمد، گفت: دشمنان از همه ظرفیت‌های خود برای عملی کردن توطئه علیه این انقلاب استفاده کردند اما ایمان و اعتقاد ملت ایران و تبعیت از رهبری، آنان را ناکام گذاشته است.
جایگاه نظام مهندسی آب در کشور تعریف شود/نپرداختن به دانش هیدرولیک مشکلات را افزایش می‌دهد
پایگاه خبری راد: مسئول کمیته سیاست‌گذاری کنفرانس ملی هیدرولیک ایران گفت: اگر در تمامی امور به دانش هیدرولیک به صورت تخصصی پرداخته نشود، مشکلات کشور روز به روز افزایش می‌یابد.
سرنوشت طرح «نصب مولدهای خورشیدی در خانه مددجویان» چه شد؟
پایگاه خبری راد: درحالی که کمیته امداد امام خمینی(ره) در یکی از طرح‌های اشتغال‌زایی سال گذشته تحت عنوان «نصب مولدهای خورشیدی در خانه مددجویان» به دنبال کمک به معیشت خانوارهای تحت پوشش به ویژه برای خانوارهای زن‌سرپرست یا سالمند بود، نوسانات ارزی و شرایط جدید اقتصادی این طرح را با رکود و عدم صرفه اقتصادی رو به رو کرده است.
جایزه بین‌المللی صرفه‌جویی آب کشاورزی به زوج‌جوان ایرانی رسید
پایگاه خبری راد: جایزه بین‌المللی صرفه‌جویی آب کشاورزی در بخش ایده‌های کارشناسان جوان برای سال ۲۰۱۸، به دوجوان ایرانی برای طرح «صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف آب آبیاری با افزودن خاکستر حاصل از سوزاندن فضولات دام در اراضی کشاورزی» تعلق گرفت.