23:58 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فتاح

کدام کشورها به سیل‌زدگان ایران کمک کردند؟
پایگاه خبری راد: سیل ویرانگر، نگاه جهان را به استانهای ویران شده ایران، خیره کرد. لزوم کمک رسانی به سیل زدگان درحد و مقیاس جهانی، باعث شد تا در کشورهای زیادی، مردم و دولت، دست در دست هم بدهند تا برای کاهش درد مردم سیل زده، اقدام کنند.
زیرساخت ها و امکانات اینترنتی ایران
پایگاه خری راد: شبکه زیرساخت کشور هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است و موضوع کیفیت و پایداری این شبکه بسیار مهم و همواره مورد توجه بوده است، از این رو مدیران زیرساختی کشور همواره تاکید دارند که ایستگاه‌های ما باید استاندارد بالایی داشته باشد.
ایجاد هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام
پایگاه خبری راد: با توافق انجام شده بین سازمان برنامه و بودجه و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام ساخته خواهد شد.
فیلترینگ تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی ضربه زد
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره ارتباطات زیرساخت، درباره فیلتر تلگرام و نوع برخورد مردم با این موضوع گفت: این‌که فیلتر تلگرام معادل پیشرفت شبکه‌های اجتماعی داخلی قرار گرفت، به خود پیام‌رسان‌های داخلی ضربه زد و کاربران نیز نسبت به این روش موضع گرفتند. بنابراین فیلتر و مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی خارجی راه مناسبی برای ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی نیست.
ارایه خدمات دولت الکترونیکی از پیام‌رسان‌های داخلی
پایگاه خبری راد: به گفته معاون وزیر ارتباطات، جهت گسترش خدمات پیام‌رسان‌ها به امور شهروندی، خدمات دولت الکترونیکی طی دو هفته آینده از طریق پیام‌رسان‌ها قابل دسترس خواهد بود.
تصویب کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون برنامه و بودجه
پایگاه خبری راد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با کلیات لایحه بودجه ۹۸‌ موافقت کردند.
مطالبات علما و مراجع از وزارت ارتباطات یک فرصت است
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اقداماتی که برای افزایش ظرفیت شبکه انتقال داخل ایران انجام شده، از افزایش ظرفیت شبکه IP کشور به ۱۸.۵ ترابیت بر ثانیه خبر داد.
 "هات‌گرام" و "تلگرام طلایی" از تلگرام تا پایان آذرماه جدا می شوند!
پایگاه خبری راد: با بیان اینکه هات‌گرام و تلگرام طلایی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان با توسعه نسخه‌ای از تلگرام پیاده سازی شده‌اند،گفت: تا پایان آذر ماه این پیام‌رسان‌ها از تلگرام جدا می‌شوند و در صورت عدم دریافت مجوزهای لازم غیر قانونی می‌شوند.
جزییاتی از «بسته‌های حمایتی» دولت که بین "مددجویان" توزیع می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به اعلام جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پرداخت.
گزارش اقدامات کمیته امداد برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
پایگاه خبری راد: کمیته‌امداد گزارشی از اقدامات خود در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را اعلام کرد.
آغاز انقراض ششم در کردستان
پایگاه خبری راد: شاید تاکنون نام انقراض‌های جهانی را شنیده باشید اما شاهد این رویداد نبوده‌اید، اتفاقی که به طور طبیعی در طول حیاط کره زمین پنج بار رخ داده است.
365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) با بیان این که در زلزله بم مسکن ۱۲۰۰ نفر تحت پوشش آسیب دید و این تعداد ظرف مدت دو سال بازسازی شده است، گفت: این‌ در حالی است که تنها ظرف مدت یک سال ۲۵۰۰ مسکن مددجویان این کمیته‌ در زلزله کرمانشاه افتتاح شده است.
اقدام ناکام رژیم غاصب در حمله به زیرساخت‌های ارتباطی ایران
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات اعلام کرد که حمله سایبری که با هدف صدمه به زیرساخت‌های ارتباطی امروز انجام شده بود، دفع شد.
وزارت ارتباطات حمایتی از تلگرام‌های فارسی نداشته است
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این‌که فیلترینگ و اقدامات سلبی نتیجه ندارد، تاکید کرد: کاربران ایرانی برای استفاده از پیام‌رسان‌های بومی باید اقناع شوند.