05:43 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه

پذیره نویسی " آوای پارس " به روش ثبت سفارش
شرکت فرابورس ایران از پذیره نویسی سهام در دست انتشار بیمه اتکایی آوای پارس خبر داد.
از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی تا تخلیه تومور اقتصادی
با حذف ارز ترجیحی، بازار سرمایه به ­عنوان ویترین بازار مالی کشور، از کاهش رانت و حذف نرخ‌های دستوری و در نهایت شکل‌گیری سرمایه‌گذاری ارزش محور و مبتنی بر تقاضای واقعی برخوردار خواهد شد.
«ثالث- اجباری» عمده‌ترین حق بیمه صادرشده "کوثر"
موجودی نقد بیمه کوثر به ۱،۰۳۳ میلیارد ریال رسیده، میزان سرمایه این شرکت بدون تغییر باقی‌مانده و سود انباشته نیز با رشد ۹ درصدی به ۱۲،۴۶۲ میلیارد ریال رسید.
آیفکس قرمز ماند
در جریان معاملات روز، (شنبه، اول آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۲۹۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی " آرمان " در ماه آینده
شرکت فرابورس از عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت بیمه آرمان خبر داد.
جهش ۱۰۸درصدی درآمد "بساما" از فروش حق بیمه
بیشترین میزان خسارت پرداختی بیمه سامان در شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۸۹ میلیارد ریال بوده است.
نوسان درآمدی «ومعلم» بیمه نبود
بیشترین درآمدی که "ومعلم" در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۹۹۲ میلیارد ریال بود.
عبور آیفکس از نیمه کانال ۲۰هزار واحد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۴۸۹ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.
روی خوش شاخص بورس تهران به رئیس جدید
در جریان معاملات امروز (شنبه، بیستم و چهارم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۴۰ هزار و ۵۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۳۹۶ واحد افزایش، به رقم ۴۰۲ هزار و ۱۷۴ واحد را به ثبت رساند.
حمایت از انبوه سازان روی خطوط تحلیل
نگاهی تکنیکال به وضعیت گروه انبوه‌سازی نشان می‌دهد که در کف حمایتی خود قرار دارد و سهامداران این گروه امید دارند که این کف حمایتی از دست نرود
آیفکس در ابتدای کانال ۲۰ هزار واحدی بازایستاد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و یکم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۱۶ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۶۷ واحد رسید.
هیچ ریسکی از درون، بازار را تهدید نمی‌کند
هیچ ریسکی از درون بازار سرمایه، تهدیدکننده آن نیست. تولید و فروش شرکت‌ها در شهریور ماه و همچنین عملکرد معقول آنها طی ۶ ماهه نخست سال، همگی حکایت از سودآوری بازار طی نیمه دوم سال دارند.
آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
سناریوی پساکرونایی برای تقاضای منگنز
با توجه به سناریوی پساکرونایی، فعالیت‌های صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است بنابراین انتظار می‌رود تقاضا برای منگنز در سال‌های آینده افزایش یابد.
آیفکس افزایشی شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۵۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۸۳۴ واحد رسید.