19:08 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه

امکان اعمال سیستمی «اختیار معاملات فروش در سررسید» فراهم شد
نماد برتر- مزیت‌ها: کاهش خطای انسانی و انجام فرایند اعمال با تعداد قابل توجه در یک روز معاملاتی
 از چالش قیمت‌گذاری دستوری تا راه‌کار خودتأمینی و توسعه برق هسته‌ای
نماد برتر- قطع گاز و برق صنایع در سال‌های اخیر از آن‌جا که تولید در صنایع بزرگ و شاخص‌ساز بورسی را هدف قرار می‌دهد، همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های اهالی بازار سرمایه بوده است. در این گزارش در راستای پاسخ به این دغدغه به چالش‌ها و راه‌کارهای غلبه بر آن پرداخته شده‌است.
«سکرد» در رویای تکرار یک عنوان در سال 1400
نماد برتر - شرکت سیمان کردستان با شکستن رکورد صادرات سیمان در ماه، به عنوان صادرکننده برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد و در سال جاری نیز نامزد کسب این عنوان است.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
چراغ آیفکس سبز شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۷ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.
اقدام " کوثر " به افزایش سرمایه ۱۶۰ درصدی در مجمع
مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ برگزار شد.
درآمد ۲۹۰میلیارد تومانی "پارسیان" از فروش حق بیمه
پارسیان با سرمایه ثبت‌شده ۵,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۳,۵۴۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشت.
آینده‌ پژوهی صنعت بیمه در یک دهه پیش‌رو
صنعت بیمه مانند سایر صنایع به موجی پیوسته که تغییر در رفتار مشتریان، خدمات ارائه شده توسط شرکت­‌های بیمه و شدیدتر شدن رقابت بین شرکت­‌های بیمه را به همراه داشته است. در این مسیر روندهای مهمی بر صنعت بیمه و آینده آن تاثیرگذار هستند.
رشد ۵۷ درصدی در فروش صنایع بورسی
مقایسه فروش صنایع بورسی در دوره یک ماهه مبتنی به ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، حکایت از میانگین رشد ۵۷ درصدی در این صنایع دارد.
شرایط بنیادی بازار سرمایه؛ بسیار خوب است
اتفاق‌های سال گذشته منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به بازار سرمایه شد و من این حق را به آنها می‌دهم تا نسبت به سرمایه‌های خود نگران باشند، اما با توجه به شرایط موجود شرکت‌ها و عزم دولت سیزدهم برای حمایت از بازار سرمایه، به عنوان یک شخص حرفه‌ای در نهادهای مالی و این حوزه، اعلام می‌کنم جای هیچ نگرانی نیست و شرایط بنیادی بازار سرمایه شرایط بسیار خوبی است.
کسب درآمد ۱،۴۹۴ میلیارد ریالی "ودی" در مهرماه
بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در مهرماه متعلق به بخش «درمان» با ۲،۹۹۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۵۱ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین پس از رشته بیمه درمان بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» بود.
آیفکس ۳۷۷ واحد کاهش یافت
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، نهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۳۷۷ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.
۱۹ درصد افزایش سود خالص بیمه دانا
بیمه دانا طی دوره میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری با افزایش دارایی ۹ درصدی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بوده و توانسته ارزش دارایی خود را به ۸۴،۱۷۵ میلیارد ریال برساند.
کاهش آیفکس در نخستین روز هفته
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هشتم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۲۰۰ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۶۰۸ واحد رسید.
آیفکس سبزپوش شد
در جریان معاملات روز، (چهارشنبه، پنجم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۳۷ واحدی به رقم ۱۹ هزار و ۸۰۸ واحد رسید.